gtatt Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Hoi ik heb gta san. en ik wil autos dowloaden maar het lukt niet ik heb IMGtool al gedowload en gekeken hoe het moet maar ik krijg als ik naar doc. ga dit te zien:C:\Users\prijstopper\Desktop\Documents\GTA San Andreas User Files en als ik daar op klik krijg ik dit :Gallery,User Tracks,gta_san.set,GTASAf1.b,replay.rep die bestanden krijg ik maaar dat hoort volgens de sites niet wat moet ik doen?? Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Je begint al helemaal verkeerd Zie hier het gebruik van IMG tool. Zorg daarnaast dat je San Andreas wel hebt gepatched voordat je begint, met deze patch. Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Daarnaast is het misschien handig om deze tutorial eens door te lezen, die tutorial beschrijft namelijk hoe je iedere soort modificatie kunt installeren. Dat voorkomt ook een boel vragen, mocht je nog andere modificaties (naast auto's) willen installeren. Topic verplaatst naar de Modding Fora Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.