stefan321 Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 ik heb net de map pack van cod 4 gedownload maar hoe speel ik er mee op live of heb ik me geld verspilt aan splitscreen maps Reageren
.Stan Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Ten eerste, zou je het misschien IETS duidelijker en in ABN willen uitleggen wat er nou precies aan de hand is? Als ik het zo een beetje moet begrijpen heb je het mappack van CoD 4 gedownload en werkt het niet? Je moet het mappack volgensmij ook nog installeren, dus dan moet je even kijken waar je Xbox (ik heb er zelf geen) hem gezet heeft, en het mappack dan even installeren, waarschijnlijk doet hij het dan wel Reageren
stefan321 Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Ten eerste, zou je het misschien IETS duidelijker en in ABN willen uitleggen wat er nou precies aan de hand is? Als ik het zo een beetje moet begrijpen heb je het mappack van CoD 4 gedownload en werkt het niet? Je moet het mappack volgensmij ook nog installeren, dus dan moet je even kijken waar je Xbox (ik heb er zelf geen) hem gezet heeft, en het mappack dan even installeren, waarschijnlijk doet hij het dan wel lol maar oke mijn vraag is... ik heb de map pack gedownload en hij werkt wel maar hoe kan ik er mee online op live er staat nergens iets. het werkt wel in splitscreen Reageren
.Stan Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Ten eerste, zou je het misschien IETS duidelijker en in ABN willen uitleggen wat er nou precies aan de hand is? Als ik het zo een beetje moet begrijpen heb je het mappack van CoD 4 gedownload en werkt het niet? Je moet het mappack volgensmij ook nog installeren, dus dan moet je even kijken waar je Xbox (ik heb er zelf geen) hem gezet heeft, en het mappack dan even installeren, waarschijnlijk doet hij het dan wel lol maar oke mijn vraag is... ik heb de map pack gedownload en hij werkt wel maar hoe kan ik er mee online op live er staat nergens iets. het werkt wel in splitscreen O, ok, je moet gewoon online opstarten, en je wordt dan door het spel automatisch in een potje gezet, en dan moet je gewoon geluk hebben of het het mappack is of niet. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Ten eerste, zou je het misschien IETS duidelijker en in ABN willen uitleggen wat er nou precies aan de hand is? Als ik het zo een beetje moet begrijpen heb je het mappack van CoD 4 gedownload en werkt het niet? Je moet het mappack volgensmij ook nog installeren, dus dan moet je even kijken waar je Xbox (ik heb er zelf geen) hem gezet heeft, en het mappack dan even installeren, waarschijnlijk doet hij het dan wel lol maar oke mijn vraag is... ik heb de map pack gedownload en hij werkt wel maar hoe kan ik er mee online op live er staat nergens iets. het werkt wel in splitscreen O, ok, je moet gewoon online opstarten, en je wordt dan door het spel automatisch in een potje gezet, en dan moet je gewoon geluk hebben of het het mappack is of niet. Is er niet net bij Cod WaW dat je ook alleen TDM met die maps speel of is dat niet zo in Cod 4 MW Reageren
.Stan Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Ten eerste, zou je het misschien IETS duidelijker en in ABN willen uitleggen wat er nou precies aan de hand is? Als ik het zo een beetje moet begrijpen heb je het mappack van CoD 4 gedownload en werkt het niet? Je moet het mappack volgensmij ook nog installeren, dus dan moet je even kijken waar je Xbox (ik heb er zelf geen) hem gezet heeft, en het mappack dan even installeren, waarschijnlijk doet hij het dan wel lol maar oke mijn vraag is... ik heb de map pack gedownload en hij werkt wel maar hoe kan ik er mee online op live er staat nergens iets. het werkt wel in splitscreen O, ok, je moet gewoon online opstarten, en je wordt dan door het spel automatisch in een potje gezet, en dan moet je gewoon geluk hebben of het het mappack is of niet. Is er niet net bij Cod WaW dat je ook alleen TDM met die maps speel of is dat niet zo in Cod 4 MW Nee dat is niet zo, ook niet in WaW. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 (bewerkt) Dat is wel in WaW maar dan kan je alleen de map pack die het laatst is uitgekomen bijv MP3 Breach Battery & Revolution kan je gewoon alleen die 3 spelen met TDM FFA en S&D en dat was het denk ik maar het kan wel MP= Map Pack Bewerkt: 9 september 2009 door GunsNroses61 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.