wesley123 Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Okee, ik zag hier nog geen topic over, dus laat ik dat maar ff doen. Het gaat hier om NFS Shift, een circuitracer van Electronic Arts, in tegenstelling tot de vorige NFS series gaat dit spel om circuit racen. Het spel, dat op een nieuwe engine zal draaien, heeft vele trekjes weg van Race Driver GRiD van codemasters. Het gaat hier niet om straatracen, maar om het circuit racen. De coureurs blijven dicht op elkaar in de race en verschillende real life circuits zijn nagemaakt. Een groot assortiment aan autos zijn beschikbaar, waaronder de beroemde Bugatti veyron en een hoop andere spuercars. De eisen van het spel zijn, in vergelijking tot andere spellen enorm hoog, die doen niet veel onder voor die van gta4, dus je hebt een flinke pc nodig voor het spel. Need for speed moet hiermee een nieueven ingeblazen worden, wat denn jullie ervan?
Visser23 Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Dit lijstje graag via PB versturen. Tot dan topic gesloten. Sorry, maar nu pas ik de regel toe
Recommended Posts