j-j Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 heyy ik heb een savegame gedownload ik heb een versie 1 script en heb ook een v1 savegame gedownload maar als ik dan gta op start geeft hij nog steeds een fout hoe los ik dit op pllz heelp Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 V1 script weet je zeker? Naast de 'script.img' bepaalt ook de 'main.scm' welke versie je kunt spelen. Heb de originele V1 files in de bijlagen gedaan, download die en plak die in je GTA San Andreas-map -> 'data' -> 'script'. Als het goed is, kun je dan zeker V1 savegames spelen. Reageren
j-j Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2009 V1 script weet je zeker? Naast de 'script.img' bepaalt ook de 'main.scm' welke versie je kunt spelen. Heb de originele V1 files in de bijlagen gedaan, download die en plak die in je GTA San Andreas-map -> 'data' -> 'script'. Als het goed is, kun je dan zeker V1 savegames spelen. hey bedankt hij doet het nu thx :D :D :D :tu: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.