me_michael Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 heeft iemand een lijst met de scheldwoorden die niko gebruikt in het spel (in het russisch)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 heeft iemand een lijst met de scheldwoorden die niko gebruikt in het spel (in het russisch)? NIko scheld niet in het Russisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 Klopt. Het is namelijk Servisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 Holy Astronge ofziets : I Got That Slave. En nog veel meer maar hij schreeuwt het meestal zodat je het niet kan verstaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 Holy Astronge ofziets :I Got That Slave. En nog veel meer maar hij schreeuwt het meestal zodat je het niet kan verstaan. echt weer R* style Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silver-Blade Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 BUDALA! (spreek uit: boe-da-la) Betekent volgens mij 'dombo' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 BUDALA! (spreek uit: boe-da-la)Betekent volgens mij 'dombo' Als het niet Servisch is kan ik er zo veel op noemen. Open You Stupid Eyes. I Got Really Annoying Of This. Not Fucking Funny. I'm Glad This Is Not My Car. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 Waarom wil je dit eigenlijk weten? Heb even op google gekeken maar ik heb geen lijst gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
field33 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2009 Waarom wil je dit eigenlijk weten? hij wil naar servie om iedereen die hij tegenkomt uit te schelden[/font] geintje he Naja, ik let nooit op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 BUDALA! (spreek uit: boe-da-la)Betekent volgens mij 'dombo' Als het niet Servisch is kan ik er zo veel op noemen. Open You Stupid Eyes. I Got Really Annoying Of This. Not Fucking Funny. I'm Glad This Is Not My Car. Volgens mij schelt hij alleen, maar in het Engels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2009 BUDALA! (spreek uit: boe-da-la)Betekent volgens mij 'dombo' Als het niet Servisch is kan ik er zo veel op noemen. Open You Stupid Eyes. I Got Really Annoying Of This. Not Fucking Funny. I'm Glad This Is Not My Car. Volgens mij schelt hij alleen, maar in het Engels. In de allereerste missie zegt Niko wel iets onverstaanbaars... Roman zegt dan dat hij natuurlijk niet goed Engels kan. Dit is dus misschien een voorbeeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2009 BUDALA! (spreek uit: boe-da-la)Betekent volgens mij 'dombo' Als het niet Servisch is kan ik er zo veel op noemen. Open You Stupid Eyes. I Got Really Annoying Of This. Not Fucking Funny. I'm Glad This Is Not My Car. Volgens mij schelt hij alleen, maar in het Engels. In de allereerste missie zegt Niko wel iets onverstaanbaars... Roman zegt dan dat hij natuurlijk niet goed Engels kan. Dit is dus misschien een voorbeeld? Dat heeft toch niks te maken met zijn scheldwoorden? Voor de rest praat hij in de rest van de storyline engels ook tegen Roman. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2009 Ik ben net opnieuw begonen met het spelen van de storyline,en als je de missie logging on nou nogeens speelt dan spreektie hele zinnen in het servisch (ofwatdanookxd)(het is incl. scheldwoorden) greets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2009 Klopt. Het is namelijk Servisch. Lever? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.