---Elias--- Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) Type: Wallpaper Stijl: 'Diesel-achtig' Je weet wel: Met het logo, een paar leuke effecten . Grootte: 1024x768 Afbeelding: Deze en eventueel Deze en Deze. Tekst: Hoeft geen tekst bij. Wel ergens het Diesel logo mooi geplaatst. Rand: Nope Kleuren: Doe maar wat. Verras me! Render (optioneel): / Extra (optioneel): Leuke effectjes . Ik doe dit voor een vriend, ik zou je heel dankbaar zijn! @Hieronder: Bedankt! Bewerkt: 9 september 2009 door ---Elias--- Reageren
Kloep Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Ik denk dat ik wel wat kan proberen. Vandaag gaat sowieso niet meer lukken, maar later deze week in ieder geval nog wel. Reageren
Kloep Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Sorry, ik kan helaas geen tijd vrij maken om deze wallpaper te maken. Misschien dat iemand anders je nog van dienst kan/wil zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.