AOSY86 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Hey mensen ik heb GTA SA vandaag gekocht en het is cool game. maar als ik aan het spelen ben dan gaat het geluid weg , je hoort helemaal nix ! Is dat een BUG ? + komt er patch uit voor GTA SA (pc) ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Bij mij was dat ook maar dan alleen met VC, dat kwam omdat het een gebrande CD was van mijn vriend, Is ie niet gebrand :unsure: ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 bepaalde typen PC systemen kunnen geluidsproblemen hebben, ligt dus niet aan illegaal spul of niet, je hebt gewoon pech. Misschien wordt er een patch gemaakt, zou wel verstandig zijn van R*. Ik krijg de mijne morgen, ik hoop dat die het wel goed doet :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StormyWeathers Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Heb ook een probleem, waarschijnlijk hetzelfde probleem! Geluid valt soms weg of klinkt heel slecht. Heb een origineel exemplaar dus geen illegale bullshit. Ik heb een Radeon 9700 kaart, misschien jij ook?! StormyW. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Heb ook een probleem, waarschijnlijk hetzelfde probleem! Geluid valt soms weg of klinkt heel slecht. Heb een origineel exemplaar dus geen illegale bullshit. Ik heb een Radeon 9700 kaart, misschien jij ook?!StormyW. K heb ook legale GTA SA (e-plaza) + ik heb Nvidia 5700LE 256MB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 (bewerkt) :angry: Dat probleem heb ik ook.. plus dat ik de het land soms heel wazig (allemaal rare hoeken en de diepte ed. klopt niet meer) zie + dat ik ook nog eens heb dat ik dat verrekte $*^(U$*^()^****** blauwe scherm (geheugendump) te zien krijg :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: WAT BAAL IK HIER VAN :angry: Een jaar zitten wachte.. krijg je dit :angry: EDIT: DIT BLAUWE SCHERM BEDOEL IK DUS! :angry: :angry: Bewerkt: 9 juni 2005 door Dennuzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michiel1987 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 eyy mensen heb ik ook dat probleem, ik krijg het probleem pas als ik een tijdjes speel op het begin doet hij gewoon normaal. ram raar:S dan hoor ik helemaal niksm eer alleen nog de radiozenders:S ik heb SA ORIGINEEL bij bol.com dus niet gebrand! weet iemand wat het probleem is. alvast bedankt greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dropje1989 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Had dit probleem eerst ook beetje zitten knooien met instellingen van geluidskaart en hij deed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MGB-hero Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Had dit probleem eerst ook beetje zitten knooien met instellingen van geluidskaart en hij deed had ik ook ,oplossing(bij mij was): ik starte mijn pc effe overnieuw op en hij deeed het na wat neuwe upgrades vor mijn geluidskaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
banaan24 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Had eerst ook probelemen met geluid, heb een audigy 2. Maar na update met drivers met EAX 4 ondersteuning doet mijn geluid het perfect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exconent Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) Had dit probleem eerst ook beetje zitten knooien met instellingen van geluidskaart en hij deed had ik ook ,oplossing(bij mij was): ik starte mijn pc effe overnieuw op en hij deeed het na wat neuwe upgrades vor mijn geluidskaart Waar kan je die upgrades vinden dan?en waar kan je zien waat voor geluidskaart je hebt? alvast bedankt! Bewerkt: 10 juni 2005 door Exconent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
de bolle Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 jah kan iemand vertellen waar je die updates kan vinden voor 1 audigy 2 kaart :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Zozo. Het 3de topic met hetzelfde. Volgens mij kunnen we dan maar topic gebruiken. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10471 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StormyWeathers Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 :o DOORBRAAK?! Ben nog voorzichtig maar vooralsnog heb ik mijn geluidsprobleem opgelost... denk ik! Gewoon heel simpel, mijn instellingen van mijn geluid stond op 6 speaker-ingangen en die heb ik op 2 gezet. Voorts heb ik nog wat zitten prutsen in de instellingen maar volgens mij moet dit het zijn omdat ik het idee had dit het om verschillende kanalen ging. Hopelijk is dit de oplossing voor vele anderen... Het klinkt in ieder geval vrij logisch. Succes allen!!! Groet, SW :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.