Jump to content

Help Sound probleem !

AOSY86

Recommended Posts

Hey mensen ik heb GTA SA vandaag gekocht en het is cool game.

maar als ik aan het spelen ben dan gaat het geluid weg , je hoort helemaal nix !

Is dat een BUG ? + komt er patch uit voor GTA SA (pc) ??

Delen op andere websites

bepaalde typen PC systemen kunnen geluidsproblemen hebben, ligt dus niet aan illegaal spul of niet, je hebt gewoon pech.

Misschien wordt er een patch gemaakt, zou wel verstandig zijn van R*.

Ik krijg de mijne morgen, ik hoop dat die het wel goed doet :unsure:

Delen op andere websites

Heb ook een probleem, waarschijnlijk hetzelfde probleem! Geluid valt soms weg of klinkt heel slecht. Heb een origineel exemplaar dus geen illegale bullshit. Ik heb een Radeon 9700 kaart, misschien jij ook?!

StormyW.

Delen op andere websites

Heb ook een probleem, waarschijnlijk hetzelfde probleem! Geluid valt soms weg of klinkt heel slecht. Heb een origineel exemplaar dus geen illegale bullshit. Ik heb een Radeon 9700 kaart, misschien jij ook?!

StormyW.

K heb ook legale GTA SA (e-plaza) + ik heb Nvidia 5700LE 256MB.

Delen op andere websites

:angry: Dat probleem heb ik ook.. plus dat ik de het land soms heel wazig (allemaal rare hoeken en de diepte ed. klopt niet meer) zie + dat ik ook nog eens heb dat ik dat verrekte $*^(U$*^()^****** blauwe scherm (geheugendump) te zien krijg

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

WAT BAAL IK HIER VAN :angry: Een jaar zitten wachte.. krijg je dit :angry:

EDIT: DIT BLAUWE SCHERM BEDOEL IK DUS! :angry: :angry:

Bewerkt: door Dennuzzz
Delen op andere websites

eyy mensen heb ik ook dat probleem, ik krijg het probleem pas als ik een tijdjes speel op het begin doet hij gewoon normaal. ram raar:S

dan hoor ik helemaal niksm eer alleen nog de radiozenders:S

ik heb SA ORIGINEEL bij bol.com dus niet gebrand!

weet iemand wat het probleem is.

alvast bedankt

greetz

Delen op andere websites

Had dit probleem eerst ook beetje zitten knooien met instellingen van geluidskaart en hij deed :)

had ik ook ,oplossing(bij mij was): ik starte mijn pc effe overnieuw op en hij deeed het na wat neuwe upgrades vor mijn geluidskaart

Delen op andere websites

Had dit probleem eerst ook beetje zitten knooien met instellingen van geluidskaart en hij deed :)

had ik ook ,oplossing(bij mij was): ik starte mijn pc effe overnieuw op en hij deeed het na wat neuwe upgrades vor mijn geluidskaart

Waar kan je die upgrades vinden dan?en waar kan je zien waat voor geluidskaart je hebt?

alvast bedankt!

Bewerkt: door Exconent
Delen op andere websites

:o DOORBRAAK?! :)

Ben nog voorzichtig maar vooralsnog heb ik mijn geluidsprobleem opgelost... denk ik! Gewoon heel simpel, mijn instellingen van mijn geluid stond op 6 speaker-ingangen en die heb ik op 2 gezet. Voorts heb ik nog wat zitten prutsen in de instellingen maar volgens mij moet dit het zijn omdat ik het idee had dit het om verschillende kanalen ging. Hopelijk is dit de oplossing voor vele anderen... Het klinkt in ieder geval vrij logisch. Succes allen!!!

Groet, SW :ph34r:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...