Jump to content

GTA blijft hangen


Axelectric_

Recommended Posts

Probeer eens je settings naar low te plaatsen, als je videocard het niet aan kan, dan weten we het zo.

Oftewel, kun je ook reinstallen.

EDIT: Guys, stop met jullie sarcasme. Het faalt.

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

mijn gta sa voor de pc hapert als je die 2minuten hebt gespeeld. dat dot al vanaf ik hem gekocht heb bij de intertiys. ik heb hem ook al een keer geruild maar toen deed die hetzelfde. die van de bart smit zitten krassen op daar is niks meer aan te doen maar die van de intertoys snaqp ik niet

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Citaat verwijdert, citeer alleen tekst als je daarop wilt reageren. Gebruik anders geen citaat.
Link to comment
Delen op andere websites

de mijna hapert heel veel en dat is gewoon niet meer leuk!!!

ik heb er 2 bij de intertoys en 1 bij de bart-smit maar van de intertoys haperen en die van de bart smit is beschadigt dus daar kan je niks meer aan doen. maar hoe kan dat want mijn computer is gewoon goed!!!!

niels mollemans

Link to comment
Delen op andere websites

Speel je met de standaard instellingen, dus zoals het spel was na installatie; of heb je de instellingen verhoogd waardoor je meer vraagt van je PC dan dat je PC kan leveren? Zet eerst de instellingen terug op standaard, dit doe je door in de map GTA San Andreas User Files het bestand gta_sa.set te verwijderen. Probeer het dan nogmaals. Succes ^_^

PS Was deze hulp niet naar wens? Geef dan in het vervolg meer informatie over je systeem. Hoe meer info jij geeft hoe beter je geholpen kan worden. Des te minder info jij geeft des te slechter kan de hulp zijn. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

hmm dat hadt ik ook het kan zijn dat je gta noobmode hebt geinstaleerd of een txd file hebt verandered zodra je in de buurt komt in het spel waar de gewijzigde txd zit en hij moet hem laden en het lukt niet zit tie vast

ik adviseer gewoon gta sa opnieuw te instalren :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is niet nodig om 15x hetzelfde te herhalen, als 1 iemand vraagt om meer informatie is dat mee dan genoeg. ;)

@ Topicstarter: misschien handig om voortaan een betere topictitel te kiezen dan "...".

de mijne blijft haperen als ik iets wil doen bijvoorbeeld schieten!

:cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je graag snel geholpen wilt worden nielsmollemans zal je met veel meer informatie moeten komen. Hoe minder jij verteld hoe slechter wij kunnen helpen. Hoe meer je verteld hoe beter we kunnen helpen.

  • Wat heb je zelf geprobeerd om het probleem te verhelpen?
  • Wat heb je gedaan met de hulp die je tot nu toe is gegeven?
  • Op welk platform speel je GTA SA? (PS2, XBOX, PC, XBOX360)
  • Speel je op de PC? > Voldoet jouw PC aan de minimale systeemeisen?
  • Heb je de instellingen van je spel te hoog gezet?
  • Heb je modificaties aangebracht?
  • enz. enz enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...