Jump to content

Disc wil niet worden gelezen

GtaGekkerd

Recommended Posts

Hallo Gta Players

Ik wil GrandTheftAutoIV Weer eens instaleren

Maar nu wil ineens m,n domme computer m,n disc niet lezen

er zijn een paar krasjes wel op en op CD2 niet

En als ik een hele tijd hem er opnieuw in doe werkt ie soms wel

maar nu even niet

Help als het kan graag

en m,n Cd is aardig nieuw zit zelfs zo,n hoesje om de doos heen waar de CD,s inzitten

Edit:

Als je komt kijken post dan ook even

Bewerkt: door GtaGekkerd
Delen op andere websites

Een bumpje na enkele uurtjes is nergens voor nodig, niet iedereen is hier 24/7 en heb je dus even geduld nodig voor je geholpen wordt.

De DVD zal hoogstwaarschijnlijk niet gelezen worden doordat er krassen op staan he, probeer hem dus eens schoon te maken, en als het dan nog niet werkt dan zal het niet lukken. Je kan de DVD laten ontkrassen, maar dat is kost nogal veel geld. Het beste kan je dus GTA IV eens lenen van een vriend ofzo, hem installeren en daarna proberen spelen met jouw DVD, misschien dat spelen wel lukt, maar installeren niet.

Delen op andere websites

Ik heb het ook gehad met mijn IV. En mijn CD heeft totaal geen krassen, geen enkele. Daar ligt het denk ik dus niet aan(al lijkt het wel logisch, maar waarom bij mij dan ook..?). Als het echt maar een paar hele kleine krasjes zijn zal dat niet de reden zijn. Ik speelde ooit spellen waarbij de hele CD HELEMAAL bedekt was met van die hele kleine krasjes, die deden het ook. Als de krassen echt diep zijn dan zou 't nog wel kunnen..

Wat bij mij hielp was toen ik het schuifje van m'n cd-drive open deed en even naar binnen blies, en ook de CD een paar keer schoon maakte met m'n shirt(of een ander heel zacht doekje ofzo, vooral heel schoon!), en daarna ook de CD nog schoon blies(waarom dat hielp weet ik niet :7, maar ik had die CD toen al 20 keer schoon gemaakt, en pas toen ik dat allebei had gedaan deed hij het :7)[/font]

Gewoon schoonpoetsen(niet duwen, dan maak je het misschien erger) en vooral je CD-drive van binnen een beetje schoon blazen, en je CD ook.

Verder gewoon blijven proberen. Wat bij mij ook hielp was even een andere CD erin doen die hij wel las, daarna IV disc er terug in en toen las hij die ook xD

D'r zijn trouwens wel van die spulletjes om je CD mee schoon te maken, maar of dat nou echt helpt :7.. Gewoon blijven proberen, uiteindelijk lukte het mij ook :puh:

@hieronder: dan weet ik het niet :7

Bewerkt: door Mythbuster
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...