CJ Johnson Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 (bewerkt) yu, ik vroeg me af of het "introduction script" dat je op de engelstalige onoficiële san andreas site vind ook echt ergens te zien is. Of is het enkel een verzonne verhaal waar geen beelden bij horen? en dan vroeg ik me ook nog af ofdat er behalve aan de graphics iets is veranderd aan de game op pc of xbox? is het met dezelfde missies enzo... Bewerkt: 10 juni 2005 door CJ Johnson Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ Johnson Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 hte zou fijn zijn mocht er iemand antwoorden, "Nee" antwoorden is ook goed maar ikw il dit gewoon te weten komen... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Het zou fijn zijn als je niet dubbelpost. En ja, daar horen beelden bij. De 'Introduction' DVD zit bij de GTA SA OST, die je denk ik niet vel meer zult tegenkomen in de winkels ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ Johnson Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 sorry maar ik hoopte op reactie (zo moeijlijkw as dat toch niet) (nu de 2de vrag nog ) kan je die introduction movie ooke rgens downloaden toevallig?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.