Mevin Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2009 Hallo, Ik wil mijn GTA IV Herinstalleren alleen: 1. Waar staan de Savegames zodat ik ze mogelijk kan kopieren? 2. Ik neem aan dat ik het gewoon kan verwijderen en herinstaleren? 3. Kan ik/Moet ik Games For Windows Live en Rockstar Games Social Club, ook verwijderen om later te kunnen installeren? Groeten, Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2009 1. Normaal gezien zal je bij de deinstallatie van GTA IV de mogelijkheid krijgen om te zeggen dat je je savegames wilt behouden, maar een kopie is natuurlijk altijd handig. Je savegames staan hier: Vista / Windows 7: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames XP: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames 2. Ja, dat kan gewoon. 3. Neen, dit hoeft niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2009 (bewerkt) Okej, Ik heb alleen nog een probleempje met 1. Ik kan geen Appdata vinden, Ik heb het trouwens in D:\ Geinstalleerd als je dat nog nodig zou moeten hebben Mevin Oke ik heb het gevonden bedankt Alleen moet ik de SGT400 enz. Pakken of iets anders. En zou ik dat dan ook moeten verwijderen? Bewerkt: 9 september 2009 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2009 Probeer het eens met GTA IV Manager. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2009 Probeer het eens met GTA IV Manager. Mvg, Flitskikker Nou dat werkt ook voor geen meter, Er komt dan te staan: Unexpected End Of Archive. Maar in iedergeval, ik reageer morgen hier pas weer op ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2009 Kopieer heel de savegames map, dan ben je zeker. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2009 Kopieer heel de savegames map, dan ben je zeker. ^^ Oke zal ik doen, bedankt allemaal Er kan wat mij betreft een slotje op, anders vraag ik het wel via PB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.