Jump to content

[C#] File's uploaden naar ftp server?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik probeer dit keer in C# een .ini naar mijn ftp server up te loaden, alleen het lukt niet...

Ik heb dit als code:

System.IO.FileStream s = System.IO.File.OpenRead(Application.StartupPath + "\\settings.ini");
		Int32 count = Convert.ToInt32(s.Length);
		byte[] bytes = new byte[count + 1];
		s.Read(bytes, 0, count);
		s.Close();

System.Net.WebClient client = new System.Net.WebClient();
		client.Credentials = new System.Net.NetworkCredential("***Mijn username***", "***mijn pass***", "*** mijn host ***");
		client.UploadData("ftp://****.nl/secret_files/settings.ini", bytes);
		client.Dispose();

Dit is de error:

WebException was unhandled

De externe server heeft een fout geretourneerd: (530) Niet aangemeld.

Alvast bedankt,

JuniorJoost

Geplaatst:

Ik kan geen C#, maar wat ik wel kan zien is dat er geen enkel pad naar die .ini is opgegeven, misschien kan het daar aan liggen :Y

Geplaatst:

Volgens mij is die niet nodig, aangezien de .ini in 'bin\Debug' staat, als het wel nodig is... Weet iemand de code? :$ Ik ben geen ster programmeur

Geplaatst: (bewerkt)

Nee ik ben geen keylogger aan het maken. Ik heb een soort robot in een spel gezet (ActiveWorlds), die gegevens in een .ini opslaat, maar die moeten worden zichtbaar zijn op 't web... ;)

EDIT:

Ik heb nu dit:

client.Credentials = new System.Net.NetworkCredential("***mijn username***", "***mijn wachtwoord***", "ftp://ftp.***mijn-site***.nl");
		client.UploadFile("ftp://ftp.***mijn-site***.nl/public_html/***/secret_files/settings.ini", "\\settings.ini");

Dit ziet er al beter uit! Alleen nu is dit de error:

pict.png

Wat moet ik doen? :?

Bewerkt: door JuniorJoost
Geplaatst: (bewerkt)
Nee ik ben geen keylogger aan het maken. Ik heb een soort robot in een spel gezet (ActiveWorlds), die gegevens in een .ini opslaat, maar die moeten worden zichtbaar zijn op 't web... ;)

EDIT:

Ik heb nu dit:

client.Credentials = new System.Net.NetworkCredential("***mijn username***", "***mijn wachtwoord***", "ftp://ftp.***mijn-site***.nl");
		client.UploadFile("ftp://ftp.***mijn-site***.nl/public_html/***/secret_files/settings.ini", "\\settings.ini");

Dit ziet er al beter uit! Alleen nu is dit de error:

[afbeelding]

Wat moet ik doen? :?

Ik zie het denk ik al, je hebt client.UploadFile("ftp://ftp.***mijn-site***.nl/public_html/***/secret_files/settings.ini", "\\settings.ini");

Probeer het eens zo:

client.UploadFile("home/[jenaam]/***mijn-site***.nl/public_html/***/secret_files/");

Dit is de plek waar je het heen upload, en dan natuurlijk mist er ook nog de map waar hij de .ini vandaan moet halen.. Die moet je neerzetten denk ik in de client.Uploadfile, en dan ook nog waar hij heen moet uploaden :)

Bewerkt: door Thundercover
Afbeelding(en) uit quote gehaald. ~~ Thundercover
Geplaatst:

Ik heb dus nu deze code:

client.UploadFile("home/***mijn username***/***mijn-site***.nl/public_html/****/secret_files/", "C:/Users/***/Documents/Visual Studio 2008/Projects/****/****/bin/Debug/");

En hij geeft dezelfde error als mijn error-screen hierboven. :N

Geplaatst:
Ik heb dus nu deze code:

client.UploadFile("home/***mijn username***/***mijn-site***.nl/public_html/****/secret_files/", "C:/Users/***/Documents/Visual Studio 2008/Projects/****/****/bin/Debug/");

En hij geeft dezelfde error als mijn error-screen hierboven. :N

Probeer dit:

client.UploadFile("home/***mijn username***/***mijn-site***.nl/public_html/****/secret_files/"); From ("C:/Users/***/Documents/Visual Studio 2008/Projects/****/****/bin/Debug/");

En als dit niet zou werken, zou ik het helemaal niet weten, hoewel ik zoiezo een leek ben met C#, maar ik heb het wel geprobeerd, maar tevergeefs :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...