Jump to content

Windows 7/Vista dilemma


ikt

Recommended Posts

Haiii :)

Ik zit met een dilemma. Ik heb beide Windows 7 en Windows Vista op mijn computer. Leuk voor jou, denk je dan. Maar ik zit tegen de tijdslimiet aan van Windows 7 zullen we maar zeggen. Nu haat ik gebrekkig werkende besturingssystemen. Dus het wordt óf Windows 7 blijven gebruiken en mij elke keer doodergeren óf Windows Vista gebruiken, dat mij ook doodergert en qua prestaties kak is. In Windows 7 heb ik al mijn spellen gegooid. Sommigen werken in Vista niet.

Ik heb al voorbereidend opruimwerk gedaan. Alles wat niet voor de functionaliteit van het OS zorgt heb ik erafgepleurd op mijn spellen na. Vista zal wel gaan na een hoop drivers updaten. 7 werkt al goed maar kampt met problemen. Maar ik kan nog steeds niet kiezen. Help :-(

Graag iets overtuigends om mij over te halen, niet iets van

ik gebruik vista dus kies die maar niets aan de hand hier
of iets in die richting.

Ik stap in ieder geval niet over op een Linux o.i.d, te weinig ondersteuning voor spellen en ik speel nogal graag een spel. En ik wil ook steeds switchen, is irritant.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

windows 7 is top

ik kom van windows xp af omdat ik na een uur op een vista pc gek werd

windows 7 alles doet het ik kan zelfs settlers 3 spelen dat zie je geen vista doen

windows 7 is toch sneller en ik vind vooral gebruikersvriendelijker!

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan nog eens knap lastig gaan worden. (Windows 7 is nog niet te koop.)

Ja, maar ik word echt verdrietig als ik eraan denk dat ik als ik een maandje later mijn PC haalde, ik én Windows 7 gratis kon hebben én ik een paar euro's goedkoper uit was met betere en overclockbare onderdelen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan nog eens knap lastig gaan worden. (Windows 7 is nog niet te koop.)

Ja, maar ik word echt verdrietig als ik eraan denk dat ik als ik een maandje later mijn PC haalde, ik én Windows 7 gratis kon hebben én ik een paar euro's goedkoper uit was met betere en overclockbare onderdelen. :7

Je hoeft hem niet perse te kopen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan nog eens knap lastig gaan worden. (Windows 7 is nog niet te koop.)

Ja, maar ik word echt verdrietig als ik eraan denk dat ik als ik een maandje later mijn PC haalde, ik én Windows 7 gratis kon hebben én ik een paar euro's goedkoper uit was met betere en overclockbare onderdelen. :7

Je hoeft hem niet perse te kopen :engel:

Daar doen we niet aan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...