dizzyadaze Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Hey , ik zoek een mod waar je door muren kan lopen Voor en Youtube Filmpje.. maar ik kan niks vinden weet iemand ereen? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Misschien is het handig als je erbij vermeld om welke GTA het gaat Reageren
Syprus Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Misschien is het handig als je erbij vermeld om welke GTA het gaat Dat maakt nog steeds niet uit aangezien zulke mod simpelweg niet zou kunnen bestaan. Wil je dit bereiken dan zul je dus óf de collision van CJ moeten verwijderen of de collision van elke muur in GTA III, VC of SA verwijderen. Wanneer je de collision van CJ verwijderd zul je overal doorheen vallen, geen optie dus. En om alle muren aan te passen is ook een enorm karwei. Daarbij komt ook nog, dat als je het zou lukken dan zou er gewoon niets achter deze muren zijn. Hoogstens de grond, maar reken er dan maar op dat je in een of andere blue-hell ofzo komt... Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Er zal toch wel een optie voor mogelijk zijn lijkt me Reageren
Syprus Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Er zal toch wel een optie voor mogelijk zijn lijkt me Je zou heel misschien iets kunnen proberen met SCM of CLEO scripting maar anders is het toch echt onmogelijk denk ik. En als er dan toch een oplossing mogelijk is voor deze request dan is het waarschijnlijk hard coded of erg moeilijk om te maken. Hier is trouwens een handig topic voor: Ik zoek een mod Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 De cheatdevice van LCS en VCS heeft nochtans deze functie: Step Trough Wall. Je kan waarschijnlijk wel zo'n functie maken voor 3, VC, SA maar dit is volgens mij alleen mogelijk via SCM of memory hacking. Ik ga nu even vanuit SA-MP scripting redeneren. Het basisidee is dat je de positie en de hoek waarin de speler staat ergens op slaat. Vervolgens bereken je de x en y positie voor de neus van de speler door middel van de tangens (of zo) en zet je de speler op die nieuwe positie. Reageren
vice Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Je kan ook een SA:MP hack gebruiken, die werken ook in single player, daar zit een functie in waarmee je doorheen muren kan lopen. Maar is alleen voor GTA SA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.