Pesimist Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Hallo ik gah een spel voor de ps3 hale ik zit te twijfele tussen gta4 en sr2 ik heb gta4 wel op de pc maar ik denk dat ie op de ps3 veel mooier is dus wat denke jullie? >>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Games forum.<<< Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 normaal gezien is gta 4 op pc beter qua graphics, alleen moet je wel een goede pc hebben. Ik zou kort samengevat zeggen: Ga je voor de graphics en de leuke verhaallijn >>> GTA IV Ga je eerder voor de gameplay en de uitgebreide keuzes >>> SR2 Reageren
jorisgtalcs Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 (bewerkt) als je lol wild maken en een goeije multiplay wild heben ga je voor saintsrow 2. PS als het saai begingd te worden domwload je gewoon even de 3 DLC packs Bewerkt: 12 september 2009 door jorisgtalcs Reageren
XTR17 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Saintsrow 2 viel mij erg tegen. Ik zou voor GTA4 gaan, veel minder cheaters dan op de PC versie Reageren
Tomeken Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Saintsrow 2 viel mij erg tegen. Ik zou voor GTA4 gaan, veel minder cheaters dan op de PC versie mij viel het ook er tegen. achter een paar uur was ik het kotstebeu, zeker als je gta4 al gespeeld hebt is het direct een paar stappen achteruit vindt ik Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Als je een leuke verhaallijn met echte dingen die kunnen gebeuren - IV als je een %100 fun game wil hebben zou ik -sr2 doen Reageren
Dastard Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Saints Row 2 is leuk in de storyline en de multiplayer, maar na een tijdje héél saai. Ik zou voor GTA IV gaan Reageren
frankyyguy Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Hallo ik gah een spel voor de ps3 hale ik zit te twijfele tussen gta4 en sr2 ik heb gta4 wel op de pc maar ik denk dat ie op de ps3 veel mooier is dus wat denke jullie?>>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Games forum.<<< Ik heb ze allebij en ze zijn imo beide erg leuk, maar verschillend. Sr2 mist de realisme, wat ook eigenlijk niet bij het spel hoort, maar is enorm vermakelijk qua activities, customization etc. Gta IV heeft de indrukwekkende voice acting, realisme, verhaal en graphics. Ikzelf houd van beide ideen, maar zodra het ééne spel mij verveelt, speel ik het andere spel. Reageren
Think Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Allebeide is de enigste oplossing, want ze zijn vet. SR2 voor zijn super uitgebreide gameplay. GTA IV voor de graphics en realisme. Reageren
Pesimist Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2009 BETER sr2 dan. ikwil fun DAnkje voor al jullie reacties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.