Raalte86 Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Hallo, Ik heb laatst GTA III en Vice City gekocht als Xbox Original om op de 360 te spelen. Nu is GTA III niet in breedbeeld en Vice City wel. Hoor dit zo en kan ik dit veranderen? Was dit op het eerste type Xbox ook zo? Ziet er naar mijn mening wel een beetje inelkaar gepropt uit. Reageren
Cencicodis Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Hallo,Ik heb laatst GTA III en Vice City gekocht als Xbox Original om op de 360 te spelen. Nu is GTA III niet in breedbeeld en Vice City wel. Hoor dit zo en kan ik dit veranderen? Was dit op het eerste type Xbox ook zo? Ziet er naar mijn mening wel een beetje inelkaar gepropt uit. Hmm? heb je geprobeerd via de start menu van gta 3 en dan bij display gaan zien? Reageren
Raalte86 Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2009 daar kun je alleen de helderheid, trials en ondertiteling veranderen Reageren
Cencicodis Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Hmm raar.. Normaal gezien is er een optie die widescreen heet hoor. Maar aangezien je toch op de 360 bent kun je misschien proberen via je dashboard om de opties te veranderen naan 16:9. Reageren
field33 Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Je hebt toch ook nog het The Trilogy pakket? en double pack? Of zit daar geen verschil in? Reageren
Cencicodis Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Ik denk dat het probleem ligt bij de backward compatibility van de 360. De widescreen optie van GTA III is uitgeschakeld bij de 360. Deze ondersteunt hij niet. Wel kan je nog steeds spelen op 480p. Het enige wat ik nog kan doen is je 360 settings te wijzigen naar PAL (50Hz) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.