Jump to content

wat vindt jij het meest onrealistische in gta san andreas ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

zelf vindt ik de politie het meest onrealistische in het spel.

ze weten je altijd te vinden.al verstop je jezelf onder water weten ze toch waar je bent.

maar als je in een save-house zit kunnen ze niets.

verder laat ik het aan jullie over =D.

posten maar.

vriendelijke groeten ,

hypermagex

Bewerkt: door hypermagex
  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

17

• benhelsloot

8

• GuitarGuy666

7

• Alexxxxxxxxxx

6

Geplaatst:

Zowat alles komt nogal vaag en onrealistisch over maar is dan wel realistischer dan zijn voorgangers :7 ,

GTA IV is ook niet perfect realistisch kan er een paar opsommen, aan SA vind ik toch dat er iets mis is

met de logica en de physics in de game :7 .

Geplaatst:

Ik vind de autoschade één van de meest onrealistische dingen. Je hoeft maar een tikje te geven en de bumper ligt er half af maar je hebt wel flink wat kogels nodig om de ruiten te beschadigen. En het verschil tussen een ontplofte motor en een niet-ontplofte motor is niet eens te zien. :bonk:

Geplaatst:

Ik vind dat als je op de snelweg staat, en er komt een auto super hard op je af rijden.. dan rijd ie je soms omver,

maar soms remt ie ook, en dan staat ie in 1 keer helemaal stil, zonder door te slippen :7

Geplaatst:

Dat als je de politie achter je aan hebt en ze staan vlakbij je, en toetert gaan ze zwaaien xD

Geplaatst:

Dat als je parachute springt en je land gewoon goed, dat ie eerst nog heel ff op z'n buik met z'n handen zwaait en dan valt.

Geplaatst:
Dat als je parachute springt en je land gewoon goed, dat ie eerst nog heel ff op z'n buik met z'n handen zwaait en dan valt.

Dan moet je even omhoog duren ervoor, dan land hij zoals het zou moeten ;) .

Dat wordt uitgelegt in het spel :7 .

Geplaatst:

Ik vind peds soms onrealistisch

laat er 1 een scheet :schater:

rend iedereen weg en screeuwen ze :duh:

Geplaatst:
Ik vind peds soms onrealistisch

laat er 1 een scheet :schater:

rend iedereen weg en screeuwen ze :duh:

:schater:

Zelf vind ik de schade erg irritant, en ook dat als je bijvoorbeeld met 100 raketten op een huisje/hekje is afgevuurd is er geen schade, dat vind ik wel dom, ik vind dat je huizen ook moet kunnen slopen, dan kun je van heel SA een niemandsland maken.

Ook vind ik het onrealistisch dat je wel met zware wapens over straat mag en richten op mensen, maar als je de politie één klein tikje geeft met je voertuig heb je Wanted Level :O

Geplaatst:

Wat is het meest onrealistische in GTA:SA? Er zijn een paar dingen die zeker niet in het echt kunnen gebeuren, of juist wél in het echt moet gebeuren.

Ten eerste vind ik, net zoals in de hoofdpost, de politie zeer onrealistisch. De politie weet je overal, maar dan ook écht overal te vinden.

Ook is het nogal onrealistisch dat het leger gewoonweg erop los schiet in het centrum van de stad waar allemaal burgers aanwezig zijn. Ook is het niet zo dat ze als een kamikazepiloot naar jou toe rennen en voor je gaan staan terwijl jij met een AK-47 op hun zit te schieten. Dan zoek je dekking, en dat kennen ze niet in GTA:SA. Dat is erg jammer.

Ten tweede vind ik het doodgaan ook zeer onrealistisch, en ik erger mij er mateloos aan. Je valt altijd op dezelfde dood. Doodgeslagen? Voorover doodvallen. Neergeschoten? Voorvover doodvallen. Granaat in je smoel ontploft? Voorover vallen, ..enz. In het echt kan je gewoon niet twee keer op dezelfde manier vallen. Altijd val je wel anders, omdat je bijvoorbeeld tegen een auto valt o.i.d, en dat heeft GTA:SA niet, en wederom is dat zeer irritant én onrealistisch.

Ten derde vind ik het autorijden en vliegen onrealistich. Als je bijvoorbeeld de snelweg oprent (ook weer onrealistisch, welke idioot rent nou weer de snelweg op? :bonk: ) en je ziet een auto op je af razen met ruim 200 km/h, stoppen ze in één keer. Dat is gewoonweg nep, want in het echt zou je dood zijn omdat de auto niet in een keer stil kan staan en daardoor jou schept.

Ten vierde vind ik het schademodel zéér onrealistisch. Stel, je heb een bazooka of iets dergelijks (zie puntje 5 waarom ik een bazooka onrealistisch vind...) en je schiet op een huis, dan stort het huis niet in, er komt geen gat, er is geen puin, helemaal niet. In het echt blaas je er gewoon een gat in, zoals in Battlefield: Bad Company.

Ten vijfde, -het laatste puntje. Ik kan er wel meer opnoemen, maar dat laat ik aan de anderen over- vind ik de wapens erg onrealistisch. Niemand merkt het als je met een minigun of bazooka over straat loopt, je kan het wapen gewoon ''vinden'' of kopen (Kopen!? :cab: ).

Het is wel duidelijk, GTA:SA is een onrealistisch spel. Maar af en toe is een onrealistisch spel gewoonweg leuk omdat je dan even kan uitleven en ontsnappen van de werkelijkheid, en kan doen wat je wilt doen, of altijd al wilden doen. Daarom ga ik niet verder meer, dat laat ik over aan de andere leden! :)

Heel veel zoals:

De politie.

Bomen, je kan er niet in klimmen en de bladeren zijn heel wazig.

Hoe je van fietsen en motoren afvalt... Enz...

Maar geen een game is hellemaal realistich en soms is het juist leuk want dan kan je ff lekker lachen. :puh:

Bewerkt: door redfire18

Als je in GTA sterft, dan kom je in het ziekenhuis weer naar buiten. Zelfs als je geraakt bent door een rocket launcher :D

Bewerkt: door RHochstenbach

De Peds,

Mensen hebben een test gedaan en de pets in gta sa zijn als hersenloze kippen verklaart, ze weten alleen te lopen e.d

En dan vind ik het verkeerd op de snelweg ook heel gevaarlijk ( door die domme peds :bonk: ) Kom je keihard aanrijden, wil je iemand inhalen gaat ie opeens in 1 x voor je rijden en bots je tegen hem op. Vervolgens komt ie met een schep naar buiten om je af te maken :7

De lucht vind ik op sommige plekken ook onrealistisch, zoals de wolken.

Het vliegen gaat ook onrealistisch, zoals de AT-400; Die start/landigsbaan is echt niet lang genoeg, in het echt moet zo'n baan ongeveer 4x langer zijn :bonk:

De auto's, sommige hebben wel een kenteken en de meeste niet.

Sommige gebouwen.

Het luchtverkeer is ook onrealistisch. Loop je een beetje lol te trappen op de mount chilliad trilt heel je beeldscherm en boxen opeens omdat er een vliegtuig paar meter boven je kop ingeslagen is. :7

CJ'S Hoofd is onrealistisch, daarmee bedoel ik de texture.

De politie, in gta IV is de popo mischien net iets slimmer, maar ook daar als je tegen hun botst heb je ze al vaak aan je neus hangen, maar soms ook niet!

Als ergens het verkeer lang stil staat. Dan begint er opeens iemand gek te rijden, dan rijd ie gwn door het geblokkeerde verkeer heen, gaat ie door rood enz.

Zo heb je heel veel onrealistische punten, de car handling in gta sa is veeel onrealistischer dan in gta iv ( wel makkelijker in SA :puh: )

Bewerkt: door coolnniek9
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...