Jump to content

wat vindt jij het meest onrealistische in gta san andreas ?

Recommended Posts

Geplaatst:

De Desert Eagle enorme terugslag? Ik denk dat jij bedoelt dat een SHotgun iemand omver werpt, maar dat is geen terugslag want die zit echt niet in het spel :7 .

terugslag zit wel in san andreas

als je met een d eagle schiet komt het geweer omhoog door de terugslag

zonder terugslag zou CJ gwn door schieten en niet na elk schjot zn geweer omhoog doen

iemand omverwerpen met de kracht die in de kogel zit heeft volges mij geen naam dat heet in iedergeval geen terugslag

• Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

17

• benhelsloot

8

• GuitarGuy666

7

• Alexxxxxxxxxx

6

Geplaatst:

als je met een d eagle schiet komt het geweer omhoog door de terugslag

zonder terugslag zou CJ gwn door schieten en niet na elk schjot zn geweer omhoog doen

Eigenlijk niet, dat is een animatie waar CJ zelf niet echt beweegt, de meeste terugslag zou je moet vinden bij de Pump Shotgun, maar ook hier beweegt CJ nauwelijks. Dat je tegenstander omver wordt geworpen noemt misschien inslag? :7

Geplaatst:

de geweren. die komen direct in je handen terecht als je het kiest.

en waar houdt cj zijn geld als je bv. 20000000 dollar hebt? :puh:

Geplaatst:

zeker even in je portefeuille zeker? Zo een stapel is zeker wel 2 meter hoog.

Geplaatst: (bewerkt)

en waar houdt cj zijn geld als je bv. 20000000 dollar hebt? puh2.gif

dat vroeg ik me ook

dan is het met dat geld bij gta vc veel realistischer wand daar houd hij dat in een kluis

edit:en op zijn bed bij die hotelkamer :puh:

Bewerkt: door benhelsloot
Geplaatst:

De valanimatie en de animatie als je wordt aangereden.

Niemand gaat 300.000 keer dezelfde beweging maken :7

Toch blijft het mijn favoriete GTA!

Geplaatst:

en waar houdt cj zijn geld als je bv. 20000000 dollar hebt? puh2.gif

dat vroeg ik me ook

dan is het met dat geld bij gta vc veel realistischer wand daar houd hij dat in een kluis

edit:en op zijn bed bij die hotelkamer :puh:

Maar als hij iets koopt laat hij het geld zeker per taxi komen?

Maar nu gaat het over SA.

Geplaatst: (bewerkt)

* Politie :zz:

* Schademodel :ch:

* Pedestrians :dans:

* Hoeveel kogels CJ kan opvangen :puh:

* Dat er (Soms) zomaar een vliegtuig uit de lucht valt. :cry:

- Als CJ van een hoog gebouw afspringt dat hij dan eerst dood valt op de grond (Of hij is helemaal niet gewond of dood) , Daarna weer even opstaat en verder loopt ,

En als je 20 seconden verder bent alsnog dood neervalt. :puh:

Voor de rest vind ik het echt een Geweldig spel ! 8)

Dat er wat onrealistische dingen in San Andreas zijn maakt mij niet zoveel uit , Het zorgt tenminste voor veel lach plezier! :schater:

Bewerkt: door Melvin_123
Geplaatst:

Ik begrijp het nut niet van sommige winkels; bv. er is een bij waar je binne kan en niets kopen.

Geplaatst:

Die man die bij de poorten van de Airports zit. Laat gewoon iedereen door. Zet Osama Bin Laden er neer, en hij zou hem zelfs doorlaten met de zin:''Pilots are getting younger these days''.

Geplaatst:

ik vind het onrealistisch dat als je dood gaat je op de zelfde manier dood gaat..

dat als je voor een trein komt(ging een keer voor lol steeds zelfmoordplegen enzo voor op treinstaan)

hoe hard die trein op gaat je niet een lichaamsdeel verliest of meteen dood bent...

val je van het grootste gebouw af met het hoogste levenspunten aantal en full health dan overleef je het...

de politie is ook vaag..

het rennen ziet er niet uit..

en sta je op een granaat terwijl die ontploft vlieg je alleen een stukje de lucht in...

de snelweg is op veel plekken een ravage iedereen knalt tegen elkaar op..

dus san andreas failz

nee grapje ik vind san andreas wel leuk maar is wel onrealistisch

Geplaatst:

Dat als je met volle vaart op de snelweg rijdt , waar niemand is , en je kijkt even achterom , en dan weer naar voren dat je dan opeens tegen auto bots die uit het niets komt :puh:

Geplaatst:

ik vind het onrealistisch dat als je dood gaat je op de zelfde manier dood gaat..

dat als je voor een trein komt(ging een keer voor lol steeds zelfmoordplegen enzo voor op treinstaan)

hoe hard die trein op gaat je niet een lichaamsdeel verliest of meteen dood bent...

val je van het grootste gebouw af met het hoogste levenspunten aantal en full health dan overleef je het...

de politie is ook vaag..

het rennen ziet er niet uit..

en sta je op een granaat terwijl die ontploft vlieg je alleen een stukje de lucht in...

de snelweg is op veel plekken een ravage iedereen knalt tegen elkaar op..

dus san andreas failz

nee grapje ik vind san andreas wel leuk maar is wel onrealistisch

En welk gebouw bedoel je hierbij? Spring van de top van de Babel Tower in LS, en je bent dood. Spring van dat naaldgebouw in SF af, en je bent dood.

Geplaatst:

Als je bij het naaldgebouw in San Fierro op een bepaald stuk valt (vlak boven die dwarsbalk, ongeveer waar de ramen op deze foto eindigen), zal je de val overleven. Vraag me niet waarom, maar het is me een aantal keer gelukt.. :puh:

Geplaatst:

Als je bij het naaldgebouw in San Fierro op een bepaald stuk valt (vlak boven die dwarsbalk, ongeveer waar de ramen op deze foto eindigen), zal je de val overleven. Vraag me niet waarom, maar het is me een aantal keer gelukt.. :puh:

Je kunt ook als je met een parachute ervan af gaat, al dood gaan als je dat stuk raakt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...