Jump to content

wat vindt jij het meest onrealistische in gta san andreas ?


hypermagex

Recommended Posts

Het is al helemaal stom als je iemand laat stikken door graffiti of door een brandblusser,

dat hij heel leuk dood gaat, maar dan als hij op de grond ligt bloed hij. Als je stikt bloed je toch niet?

Dit is een en al bullsh*t.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • benhelsloot

    8

  • GuitarGuy666

    7

  • Alexxxxxxxxxx

    6

Het meest onrealistische? Het is niet moeilijk om onrealistische dingen te bedenken, maar ik vind ze eigenlijk bijna allemaal wel even onrealistisch. Wat ik bijvoorbeeld erg onrealistisch vind is dat je auto niet kapot gaat wanneer je van kilometers hoog naar beneden dondert en op je wielen terecht komt. En dan nog, al raakt de voorkant het eerst de grond, de auto zal alleen gaan branden, verder niets.

Bewerkt: door Dinkydau
Link to comment
Delen op andere websites

@ Hierboven:

Eigenlijk is het hele spel onrealistisch :7

-----------------------------

Wat vind ik het meest onrealistisch? De manier waarop je je auto kunt parkeren. :)

Hoe krijg je hem daar :klap:

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk is het hele spel onrealistisch :7

_O_ En laten we Rockstar daarvoor dankbaar zijn. _O_

Het spel was en is misschien nog steeds een groot succes, gewoon omdat het spel is wat het is. In al z'n facetten en met de vele mogelijkheden. Een computer-spel zou geen spel meer zijn als het te realistisch is. Omdat het spel niet al te realistisch is kunnen we duidelijker het onderscheid maken tussen echt en nep, tussen het echte leven en een spelletje. Zeker als het wordt gespeeld door minderjarigen terwijl het spel is bedoeld voor 18 jaar en ouder.

Daarnaast is zo'n beetje alles wel genoemd wat niet realistisch is, wordt er regelmatig in herhaling gevallen en wordt er off-topic gepost. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...