Jump to content

wat vindt jij het meest onrealistische in gta san andreas ?


hypermagex

Recommended Posts

De Peds,

Mensen hebben een test gedaan en de pets in gta sa zijn als hersenloze kippen verklaart, ze weten alleen te lopen e.d

Lol, daar is niet eens een test voor nodig. Mijn eerste indruk was dan ook: ''Supergaafcoolmegarolfownagespel, maar wat een domme pedestrians! :7'' Ze kunnen inderdaad niet meer dan ongeveer 10 zinnetjes zeggen, rennen, lopen en rijden.. :7 Dat is ook erg onrealistisch, maar ik denk dat iedereen dat al vondt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • benhelsloot

    8

  • GuitarGuy666

    7

  • Alexxxxxxxxxx

    6

Van de onrealistische dingen erger ik me het meest aan dat auto's zullen ontploffen als ze op de kop terecht zijn gekomen. Erg onhandig als dat gebeurt in een missie waarbij je iemand moet wegbrengen, want dan is diegene altijd te sloom om weg te vluchten van de brandende auto.

Nog een paar dingen:

Als je tegen een lantaarpaal of stoplicht aanrijd valt het als brokjes in elkaar. Het zelfde geld voor hekken die dat al doen als je er 5 keer tegen aan mept.

CJ kan een een hele regen aan kogels overleven terwijl de rest allemaal met 5 kogels dood zijn.

Bijna elke geparkeerde auto blijkt niet op slot te zitten.

CJ lijkt de enige op de wereld te zijn die kan zwemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Van de onrealistische dingen erger ik me het meest aan dat auto's zullen ontploffen als ze op de kop terecht zijn gekomen. Erg onhandig als dat gebeurt in een missie waarbij je iemand moet wegbrengen, want dan is diegene altijd te sloom om weg te vluchten van de brandende auto.

Nog een paar dingen:

Als je tegen een lantaarpaal of stoplicht aanrijd valt het als brokjes in elkaar. Het zelfde geld voor hekken die dat al doen als je er 5 keer tegen aan mept.

CJ kan een een hele regen aan kogels overleven terwijl de rest allemaal met 5 kogels dood zijn.

Bijna elke geparkeerde auto blijkt niet op slot te zitten.

CJ lijkt de enige op de wereld te zijn die kan zwemmen.

Carl Johnson ís de enige die kan zwemmen... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Van de onrealistische dingen erger ik me het meest aan dat auto's zullen ontploffen als ze op de kop terecht zijn gekomen. Erg onhandig als dat gebeurt in een missie waarbij je iemand moet wegbrengen, want dan is diegene altijd te sloom om weg te vluchten van de brandende auto.

Nog een paar dingen:

Als je tegen een lantaarpaal of stoplicht aanrijd valt het als brokjes in elkaar. Het zelfde geld voor hekken die dat al doen als je er 5 keer tegen aan mept.

CJ kan een een hele regen aan kogels overleven terwijl de rest allemaal met 5 kogels dood zijn.

Bijna elke geparkeerde auto blijkt niet op slot te zitten.

CJ lijkt de enige op de wereld te zijn die kan zwemmen.

Carl Johnson ís de enige die kan zwemmen... :7

ryder kan ook zwemmen hoor :D

tijdens die ene missie ..

Link to comment
Delen op andere websites

Die geblokte wegen, heb ik ook last van...

Offtopic: Midtown Madness heeft hetzelfde, dat is een race game. Dan heb je lange bussen die dan een hoek van 90 graden in 1x nemen. En als jij dat niet kan gaan die mensen toeteren omdat je het verkeerd doet.

Dat heb je ook in SA, maar dan net iets minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Die geblokte wegen, heb ik ook last van...

Offtopic: Midtown Madness heeft hetzelfde, dat is een race game. Dan heb je lange bussen die dan een hoek van 90 graden in 1x nemen. En als jij dat niet kan gaan die mensen toeteren omdat je het verkeerd doet.

Dat heb je ook in SA, maar dan net iets minder.

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt en ik vind dat er ook echt niet uitzien :duh: ,

die auto's(bestuurd door peds) nemen vaak tegen hoge snelheden de meest onmogelijke bochten...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Die kamikazepiloten die ik dagelijks tegenkom. En als ik dan in 't wrak ga kijken, geen piloot. Ook zie je nergens het pilootje hangen aan een parachute ofzo.

De politie. Als je een wapen afvuurt op ze krijg je direct 2 sterren. Als je ze slaat met je vuisten of boksbeugel, dan kun je ze in elkaar slaan zonder een 2e Wanted Level te krijgen :? .

De Peds, hersenloos. Ze zijn niet gebouwd op een leven in een staat als San Andreas. Alle gangs lopen gewoon met dikke guns, uzi's AK-47's enz over straat.

Het remmen. Je staat stil binnen 2 seconden. Zelfs op topsnelheid.

Ik kom straks wel terug met meer, als ik weer thuis ben :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Die kamikazepiloten die ik dagelijks tegenkom. En als ik dan in 't wrak ga kijken, geen piloot. Ook zie je nergens het pilootje hangen aan een parachute ofzo.

De politie. Als je een wapen afvuurt op ze krijg je direct 2 sterren. Als je ze slaat met je vuisten of boksbeugel, dan kun je ze in elkaar slaan zonder een 2e Wanted Level te krijgen :? .

De Peds, hersenloos. Ze zijn niet gebouwd op een leven in een staat als San Andreas. Alle gangs lopen gewoon met dikke guns, uzi's AK-47's enz over straat.

Het remmen. Je staat stil binnen 2 seconden. Zelfs op topsnelheid.

Ik kom straks wel terug met meer, als ik weer thuis ben :7.

Er zitten ook geen peds in, dat vliegtuig vliegt gewoon volgens een lijn, waar soms wel eens iets fout kan gaan :7 .

Over de remmen, die was ik ook vergeten, dat is zo onrealistisch :duh: , hoe kon ik dat nu toch vergeten?

Link to comment
Delen op andere websites

CJ lijkt de enige op de wereld te zijn die kan zwemmen.

Da's niet waar, elke missie-geprogrammeerde ped kan zwemmen. Tenminste in de DYOM mod wel, dan zwommen al die gastjes die me moesten achtervolgen door het water en klommen zelfs in mijn boot. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...