Phoenyxar Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 - Blue hell- Je kan in 3 steden, en de rest is water... Hoe kan je nu The Blue Hell nu onrealistisch vinden, dat heeft niks met het spel te maken . Wat bedoel je nu met 'Je kan in 3 steden, de rest is water...' Je kan in die 3 steden: *Gewoon de SA-Map* De rest is water... Ooit al de andere GTA's gespeelt? Daar heb je 1 stad en alleen maar water .
benhelsloot Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 wat dacht hje van auto's kunnen vliegen cheat je vliegt hoger dan ET je loopt met een bazoeka over straat niemand let er op iemand laat een scheet en ze rennen weg
Davedavy Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Het leuke aan SA is juist het onrealistische, je kan je lekker uitleven Dat vind ik eigenlijk ook wel, dat is ook één van de redenen dat ik GTA IV wat minder vond. Realisme hoeft een spel gewoon niet per se leuker te maken. /\ Idd Ik vind dat er een vervolg van SA moet komen , en sa opnieuw ontwerpen... (Zal toch wel nooit gebeuren maarja) Ik vind Liberty city genoeg , ik heb gta 3 , lcstories , iv gehad (nog meer maar in liberty city:) ik ben die stad knodderzat , ik ken de wegen nu wel uit mijn hoofd! Sa is anders: Groter Verschilende steden Vliegtuigen Treinen die je kunt besturen En veel mogelijkheden Een woord SA vind ik leuker dan Liberty city (Vice city vin dik nie zo geschikt voor gta)
Phoenyxar Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 /\ IddIk vind dat er een vervolg van SA moet komen , en sa opnieuw ontwerpen... (Zal toch wel nooit gebeuren maarja) Ik vind Liberty city genoeg , ik heb gta 3 , lcstories , iv gehad (nog meer maar in liberty city:) ik ben die stad knodderzat , ik ken de wegen nu wel uit mijn hoofd! Sa is anders: Groter Verschilende steden Vliegtuigen Treinen die je kunt besturen En veel mogelijkheden Een woord SA vind ik leuker dan Liberty city (Vice city vin dik nie zo geschikt voor gta) Wel ik vond SA ook beter, maar dat dacht ik voor ik IV speelde, na even te spelen vond ik IV zo velen keren beter, maar ik vind ook wel dat er nog wel iets als SA mag komen, groter, gedetailleerd als IV(of nog meer ) en het realisme en de vele extra mogelijkheden .
Cylas Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 ik vind de tijd erg onrealistisch, want ik rijd bijvoorbeeld in tien seconde een oprit op maar ingame duurt dit 10 minuten(?) Cylas
Davedavy Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 ik vind de tijd erg onrealistisch, want ik rijd bijvoorbeeld in tien seconde een oprit op maar ingame duurt dit 10 minuten(?)Cylas Dit is denk ik gebaseerd op de tijd in real , want als ik van ls naar lv rijd duurt dit ongeveer (vanaf politie bureau ls) 3 tot 5 min > 3 tot 5 uur in real dus , het moet volgens mij ook best ver uit een zitten in real(natuurlijk rijden op het hards)
Phoenyxar Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 ik vind de tijd erg onrealistisch, want ik rijd bijvoorbeeld in tien seconde een oprit op maar ingame duurt dit 10 minuten(?)Cylas Dit is denk ik gebaseerd op de tijd in real , want als ik van ls naar lv rijd duurt dit ongeveer (vanaf politie bureau ls) 3 tot 5 min > 3 tot 5 uur in real dus , het moet volgens mij ook best ver uit een zitten in real(natuurlijk rijden op het hards) Gewoon, 1 seconde is 1 minuut ingame, ze kunnen moeilijk de tijd ingame even traag laten verlopen als in het echt, mag je half je game de missie's uitspelen in de nacht, ik vind persoonlijk de tijdsregeling van IV beter, want daar zie je de overgangen in licht iets minder drastisch verlopen .
CorleoneCop Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 (bewerkt) 1- Als ze CJ in zijn been of op zijn hoofd schieten dat CJ gewoon weer verder kan rennen 2- Altijd dezelfde skins die terugkeren in het spel 3- In elk vliegtuig liggen er oneindig veel parachutes. 4- Dat je vliegtuig achteruit kan 5- Dat alle winkels 24/7 open zijn 1: Als CJ telkens op de grond zou vallen als je geraakt word is het niet leuk meer op te spelen. Logisch 2: Maak jij met de apparatuur die ze 4 jaar geleden hadden 100.000 soorten peds? 3: Je springt 1 keer uit het vliegtuig, Daarna stort het neer. Je weet dat dus niet zeker. 4: Op de grond ja. Dat is heel normaal, als de propellors de andere kant opdraaien gaat het vliegtuig ook achteruit. 5: de winkels heten niet voor niets 24/7. de mcdonalds is in het echt ook tot 12 uur open. BTW 24/7 betekent dus ook 24 uur per 7 dagen per week. Wat ik zelf onrealistisch vind is het schademodel. Het maakt niet uit: muur paal of auto, dezelfde schade. En dat je met de grootste wapens op straat kan lopen. In GTA 4 roepen ze alleen. Maar ook dat je met 260 kmp/h langs de politie kan scheuren. Maar dat heeft dezelfde reden als punt 1 van basssssssss. Als sommige dingen meer realistisch zijn, is het spel amper te spelen. Bijvoorbeeld Driver: Parallel Lines. Als je het eerste de beste wapen laat zien in bijzijn van de politie, begint er een achtervolging. Te hard rijden: Achtervolging. Bewerkt: 6 oktober 2009 door CorleoneCop
Reinier93 Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Dat je redelijk hoog naar beneden kan vallen zonder dood te gaan.
FrankDangerz Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Hoe snel je kunt opstarten met een auto,
Basssss Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Wat vind ik het meest onrealistisch? De manier waarop je je auto kunt parkeren. Hoe doe jij dat? Ik heb geen flauw idee, de foto is verschrikkelijk lang geleden genomen. (In 2006 ofzo) Ik denk dat ie er via de hekjes inklapte ofzo, hoe het precies is gegaan weet ik niet meer. >>> Door VWO-er: Dergelijke discussies via PB<<<
benhelsloot Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 wat dacht je van de kapper nou geef mij maar een baartje 3 seconden later
Phoenyxar Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 wat dacht je van de kappernou geef mij maar een baartje 3 seconden later Daar moet ik je gelijk in geven, maar ze konden het wel moeilijk anders maken , zou wel grappig zijn, dat je je haar kon laten groeien .
benhelsloot Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 wat dacht je van de kappernou geef mij maar een baartje 3 seconden later Daar moet ik je gelijk in geven, maar ze konden het wel moeilijk anders maken , zou wel grappig zijn, dat je je haar kon laten groeien . kan toch de missies vind ik nou echt nep je begint als een straatgangster die wat klusjes moet doen en je eindigt met het uitroeien van een heel gebouw
WaRioRZ Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Het wisselen van wapens, vind ik erg onrealistisch. Je wisselt echt veel te snel van wapens eerst heb je een desert eagle. En dan *plop* heb je een heatseeking rocket launcher. Maar dat is dan ook wel iets wat bij GTA past. Dit is ook nog het zelfde in GTA IV. Het pakken van wapens is dan een beetje verbetert met een animatie.
Recommended Posts