Djmaddox Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Alles. Niks is gewoon realistisch aan dat spel.
Phoenyxar Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Alles. Niks is gewoon realistisch aan dat spel. Jawel hoor, dat je sterft door van een hoogte te vallen, dat was niet in VC hoor, spring daar maar eens van 100m naar beneden, 20-Health schade . Maar het gaat hier over het minst realistische, denk even na, dan vind je toch wel iets...
Dark_Zemy Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Alles. Niks is gewoon realistisch aan dat spel. Jawel hoor, dat je sterft door van een hoogte te vallen, dat was niet in VC hoor, spring daar maar eens van 100m naar beneden, 20-Health schade . Maar het gaat hier over het minst realistische, denk even na, dan vind je toch wel iets... Fout! Als je de Maximale Health bar hebt, kun je van elke hoogte vallen (zelfs als voorbeeld 999KM) en gewoon weer opstaan met zo rond de 5% Health over.
GTA-Lovera Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Het Driften is so DOOOOOOOOOMMMMM Man je moet z'on kei goede skill hebben om te driften De missie's De wapens !!! Rifle xD en zoals in GTA IV en EEN SMG LOL
Phoenyxar Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Het Driften is so DOOOOOOOOOMMMMM Man je moet z'on kei goede skill hebben om te driften De missie's De wapens !!! Rifle xD en zoals in GTA IV en EEN SMG LOL Wat zeg jij? In SA is het enorm simpel om te driften , het is alleen maar simpeler in NFS Carbon, waar je auto als het ware een baksteen op een stuk ijs is en de wapens vind ik niet zo onrealistsch , want dat kon nog veel erger .
Dutchy3010 Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Joh, laten we het vooral realistisch houden al die spellen. 1. Je mag geen enkele kogel afschieten zonder dat de politie op je afkomt. 2. Als je busted bent, moet je uren in de cel blijven zitten. 3. Je mag maar 1x dood gaan in een heel spel. 4. Je moet beide benen breken als je van een paar meter hoogte naar beneden valt, als je het al overleeft. 5. Je kan niet zomaar een auto jatten zonder politie achter je aan te krijgen. 6. Sterker nog, zonder de Driving School aan het begin te doen, mag je niet eens rijden. Je hebt geen rijbewijs! Dat wordt allemaal lopen, jongens! 7. Je vind geen wapens zomaar op de grond. Die vind je eerder in steegjes en moet je kopen voor veel geld. Als ze al verkrijgbaar zijn. 8. Je mag maar 1 wapen tegelijk dragen, meer dan dat kan je niet dragen. 9. Cheats kan je dus echt niet gebruiken. Zie je het al voor je? In het echt: HESOYAM en ik heb +$25.000. HESOYAM HESOYAM HESOYAM HESOYAM HESOYAM. 10. Als je van heel hoog in het water valt, bezeer je je wel degelijk vrees ik. 11. Je kunt helemaal niet in een Pay 'N Spray rijden zodat je je Wanted Level verliest. 12. Als je met een auto ergens op knalt, voel je dat wel degelijk. 13. Als je met je auto in het water komt, is er een reële kans dat je verdrinkt. 14. Een realistische politie is heel wat moeilijker af te troeven. 15. Er zijn niet zoveel eeneiige tweelingen in één staat! 16. Op snelheidsovertredingen staat een flinke boete. Hetzelfde geldt voor bumperkleven en door het rood licht rijden. 17. Als je in een auto van een berg, zoals de Mount Chilliad, valt, overleef je dat niet. 18. Als je in een bepaalde auto rijdt, rijdt niet ineens iedereen in die auto. 19. Eén kogel en je bent half-uitgeschakeld (als je geluk hebt) en met meer kom je niet meer overeind. 20. Gaat je leven niet zoals je wilt, dan kan je niet meer terug naar het laatste punt waarop je nog tevreden was over je prestaties. Dat wordt echt een geweldige game!
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Sta mij toe om je lijstje even aan te vullen. 4b.Als je zwaar gewond de eerste hulp bereikt sta je niet al na 6 uur weer in blakende gezondheid voor de stoep van het ziekenhuis, houdt rekening met weken ziekbed en maanden revalidatie. 11b.Even andere kleren aantrekken of een naar de kapper gaan en je bent niet langer de staats meest gezochte crimineel, zelfs als het leger achter je kont aan zit. 11c.Rij je even precies op een bepaalde locatie dan heb je echt niet zomaar even de politie omgekocht. Het zou slecht gesteld zijn met de maatschappij als de politie zich op die manier zou laten omkopen! 21.Dat auto's altijd ontploffen is een fabeltje uit films en games zoals GTA SA, zelfs met een exact gemikte kogel op de dop van de benzinetank lukt dat maar in zeer beperkte mate. 22.Over de 100km/u met een fiets lukt zelfs de wereldkampioen tijdrijden niet, laat staan één of ander lid van een straatbende. Verder weinig toe te voegen, je bent redelijk compleet Dutchy. Misschien dat we beide nog iets over het hoofd hebben gezien, bovendien is er teveel op te noemen wat het spel onrealistisch maakt. Maar als het spel te realistisch is is het geen spel meer, en zou niemand dat spel willen spelen. Laten we vooral blij en tevreden zijn met spellen zoals GTA omdat ze juist niet realistisch zijn. Veel gamers beginnen al te klagen als er te weinig cheats in een spel zitten, die willen geen realisme in een spel.
Texture Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Heel nep. Als je met een Rocket Launcher of HS Rocket Launcher beneden schiet Vlieg je niet een paar honderd meter met de geluk dat je nog leeft , GA JE NIET EENS DOOD, nee je vliegt 1 meter naar achteren En je gaat niet eens dooooood! :schater: :schater:
guib Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Sta mij toe om je lijstje even aan te vullen. 4b.Als je zwaar gewond de eerste hulp bereikt sta je niet al na 6 uur weer in blakende gezondheid voor de stoep van het ziekenhuis, houdt rekening met weken ziekbed en maanden revalidatie. 11b.Even andere kleren aantrekken of een naar de kapper gaan en je bent niet langer de staats meest gezochte crimineel, zelfs als het leger achter je kont aan zit. 11c.Rij je even precies op een bepaalde locatie dan heb je echt niet zomaar even de politie omgekocht. Het zou slecht gesteld zijn met de maatschappij als de politie zich op die manier zou laten omkopen! 21.Dat auto's altijd ontploffen is een fabeltje uit films en games zoals GTA SA, zelfs met een exact gemikte kogel op de dop van de benzinetank lukt dat maar in zeer beperkte mate. 22.Over de 100km/u met een fiets lukt zelfs de wereldkampioen tijdrijden niet, laat staan één of ander lid van een straatbende. Verder weinig toe te voegen, je bent redelijk compleet Dutchy. Misschien dat we beide nog iets over het hoofd hebben gezien, bovendien is er teveel op te noemen wat het spel onrealistisch maakt. Maar als het spel te realistisch is is het geen spel meer, en zou niemand dat spel willen spelen. Laten we vooral blij en tevreden zijn met spellen zoals GTA omdat ze juist niet realistisch zijn. Veel gamers beginnen al te klagen als er te weinig cheats in een spel zitten, die willen geen realisme in een spel. Helemaal gelijk, als dit lijstje een game zou zijn, zou het absoluut niet verkopen. Het is dan onrealistisch, maar zo hoort het ook.
CrazySweetGracie Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Sta mij toe om je lijstje even aan te vullen. 4b.Als je zwaar gewond de eerste hulp bereikt sta je niet al na 6 uur weer in blakende gezondheid voor de stoep van het ziekenhuis, houdt rekening met weken ziekbed en maanden revalidatie. 11b.Even andere kleren aantrekken of een naar de kapper gaan en je bent niet langer de staats meest gezochte crimineel, zelfs als het leger achter je kont aan zit. 11c.Rij je even precies op een bepaalde locatie dan heb je echt niet zomaar even de politie omgekocht. Het zou slecht gesteld zijn met de maatschappij als de politie zich op die manier zou laten omkopen! 21.Dat auto's altijd ontploffen is een fabeltje uit films en games zoals GTA SA, zelfs met een exact gemikte kogel op de dop van de benzinetank lukt dat maar in zeer beperkte mate. 22.Over de 100km/u met een fiets lukt zelfs de wereldkampioen tijdrijden niet, laat staan één of ander lid van een straatbende. 23: Als je in het echt iemand lek schiet, zal het niet zo zijn dat diegene van de eerste 9 kogels niets voelt (behalve 50 Cent), maar bij de 10e kogel opeens dood valt. 24: Als je IRL besluit voor een auto te springen, heb je minder kans dat die spontaan stil staat (sowieso is het onmogelijk dat ze IRL allemaal zo hard en precies door de bochten scheuren als sommige plekken in SA). 25: In het echt loopt niet iedereen buiten doelloos rond, zonder moe te worden, te slapen, te eten of wat dan ook. 26: In het echt zal je vriendin niet zeuren dat het te lang duurt als je 2 minuten nodig hebt om naar de pizzaria een paar dorpen verder te gaan. Of je moet het wel heel slecht treffen. 27: In het echt ramt de politie niet met wagen en al op je in, maar in dit spel hebben ze een excuus want ze respawnen toch wel. 28: De muur van de brug die boven Grove St. hangt, valt opeens kapot als je erop schiet en verdwijnt dan, om later magisch weer terug te keren. 29: Deze geldt ook voor GTA IV: In het echt zal niet elk warenhuis vol zitten met tientallen gasten die 24/7 achter een paal gebukt staan met een wapen in hun hand, voor het geval dat. Want ja, er kan natuurlijk altijd een losgeslagen neger langskomen die al langs die andere twintig bewakers is gekomen, omdat hij dat ene pakketje drugs wil hebben. 30: Vijanden weten altijd waar je bent, maar het voordeel is dat jij op je radartje vaak ook precies ziet waar de vijand zit. 31: Deze geldt ook voor GTA IV: Als je in IRL een auto achtervolgt, gaat hij niet automatisch harder dan jij gaat omdat ie je per sé voor moet blijven, en is ie ook niet onschadelijk tot het moment dat hij stopt. En je zal ook niet bij elke achtervolging opeens allerlei slippende vrachtwagens met boomstammen tegenkomen, of een wegblokkade waar heel toevallig een springschans tegenaan staat, en tonnetjes die ontploffen op het moment dat jij er net boven vliegt, buiten hun bereik. Dutchy3010 heeft gelijk hoor, wat betreft realisme in games. Maar het is wel leuk daarop te letten en ze daarop af te zeiken. :)
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Dutchy3010 heeft gelijk hoor, wat betreft realisme in games. Maar het is wel leuk daarop te letten en ze daarop af te zeiken. :) Kan je mij dan duidelijk uitleggen wat er nu zo leuk is aan afzeiken? En buiten dat: wees blij dat het NIET realitisch is. Je hebt het volgens mij nog steeds niet begrepen.
Texture Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Inderdaad, ben blij dat het niet realistisch is Een paar maanden geleden was een jongen (kweenie meer waar) ging GTA IV spelen. Hij vond het echt cool, hij dacht dat het in het echt ook zo makkelijk ging Hij ging te voet, op zoek naar een taxi, stak hem neer, en de politie schoot meteen in. GTA IV is verboden in dat land nu. Hoe dom moet je zijn om te weten dat games niet 100% realistisch!? :schater:
CrazySweetGracie Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Dutchy3010 heeft gelijk hoor, wat betreft realisme in games. Maar het is wel leuk daarop te letten en ze daarop af te zeiken. :) Kan je mij dan duidelijk uitleggen wat er nu zo leuk is aan afzeiken? En buiten dat: wees blij dat het NIET realitisch is. Je hebt het volgens mij nog steeds niet begrepen. :S Ik vind dat realisme nou eenmaal niet in games thuis hoort, want dat bederft de pret. Ik zou het niet leuk vinden als al die punten die ik (en jullie) noemden, verbeterd zouden worden. Ik zou er niets aan vinden als je maar 1 leven zou hebben, en als je opgepakt wordt dat je dan kan stoppen met spelen en over een maand pas weer verder mag. Maar ik vind het wel leuk om die puntjes te noemen, zo van "eigenlijk klopt hier geen zak van, maar wat als het wel zo zou zijn?". Ik deed het laatst nog bij Pokémon, hoe het zou zijn als dat echt zou zijn. 1 Pokémon gevecht zou de wereld al niet overleven. Maar goed, ik kan je moeilijk uitleggen wat er leuk aan is. Het is een kwestie van smaak.
Faenty. Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Inderdaad, ben blij dat het niet realistisch isEen paar maanden geleden was een jongen (kweenie meer waar) ging GTA IV spelen. Hij vond het echt cool, hij dacht dat het in het echt ook zo makkelijk ging Hij ging te voet, op zoek naar een taxi, stak hem neer, en de politie schoot meteen in. GTA IV is verboden in dat land nu. Hoe dom moet je zijn om te weten dat games niet 100% realistisch!? :schater: Bron?
jellemuis Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 (bewerkt) 6. Sterker nog, zonder de Driving School aan het begin te doen, mag je niet eens rijden. Je hebt geen rijbewijs! Dat wordt allemaal lopen, jongens! 8. Je mag maar 1 wapen tegelijk dragen, meer dan dat kan je niet dragen. 6. je kan ook fietsen en in het echt kan je toch ook zonder rijbewijs gaan rijden als je je maar normaal gedraagd in het verkeer, en niet te hard rijd hebben ze hetniet door hoor 8. je kan ook in een rugzak een pistool, smg, granaat doen en een bazooka in je handen houden dus het is wel degelijk mogelijk om meerdere wapens mee te nemen maar je hebt wel gelijk als het zo realistisch word is het te moeilijk dan speel je, krijg je 1 kogel van een enorme gang ben je meteen dood en kan je nieuw spel gaan kopen Bewerkt: 1 januari 2010 door jellemuis
Recommended Posts