dieMooie Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 das discriminatie Volgens mij weet niemand behalve jij tegen wie je het hebt. ontopic: Dat op hoge snelheden auto's moeiteloos bochten die sowieso al te scherp zijn nemen
Vice-King Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 2player ik vind ik niet echt kloppe je kunt gwn door elkaar heen lope.....
69-Dodge-01 Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Wat ik het onrealistische aan heel SA vind? Nou, dat als je auto ondersteboven ligt ontploft ie....dat is in het echt toch ook niet zo? dat vind ik gewoon dom
Reinier93 Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Ik zag net dit filmpje en ik wist dat nog niet eens.
.Corneria. Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Ik vind onrealistisch dat als je schiet diegene niet direct dood is.Dat is in het echt toch ook Graptje! Ik vind onrealistisch dat je auto ontploft als die ondersteboven ligt. >>> Door _KoE_Mzungu: Dit was twee posts hierboven al gezegd door 69-Dodge-01. <<<
Faex Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 (bewerkt) De politie, ze weten je altijd te vinden.. Zelf fietste ik een keer weg van de politie en toen ik zag dat niemand mij volgende, ging ik de bosjes in. 2 minuten later kwam er een politie agent aan zetten, wat ikzelf niet door had, dus toen was ik busted. Bewerkt: 22 januari 2010 door faex
Nouveau_Riche Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 ik vind als je schiet dat gele ding bij de loop van je geweer, het lijkt op een sterettje
LXZ-76 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Het meest onrealistische in GTA SA vind ik hoe je in de gym je spieren kan opbouwen en hoe je kan afvallen. En om eerlijk te zijn vind ik het fantastisch dat de game zo onrealistisch is, Dutchy en Koe_mungzu kaartte het al eerder aan. Een gta-game die 100% realistisch is die is niet leuk meer om te spelen. Inderdaad, ben blij dat het niet realistisch isEen paar maanden geleden was een jongen (kweenie meer waar) ging GTA IV spelen. Hij vond het echt cool, hij dacht dat het in het echt ook zo makkelijk ging Hij ging te voet, op zoek naar een taxi, stak hem neer, en de politie schoot meteen in. GTA IV is verboden in dat land nu. Hoe dom moet je zijn om te weten dat games niet 100% realistisch!? :schater: Bron? hier heb je je bron.
goudewup Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Maar ze denken dan ook niet dat die jongen problemen had ofzo, want hoeveel mensen doen dat nou? Beetje onnodig verbieden als je t mij vraagt.
meneer15 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Heb je auto's wel eens bochten zien maken ? De wielen blijven gewoon rechtuit staan, zelfs al zitten de auto's midden in de bocht .
lordarmy Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Het meest onrealistische vindt ik die missie's zoals the black project. Denk je dat iemand ooit in zijn eentje een legerbasis kan binnendringen met alleen een paar wapens en een kogelwerend vest. (heel slecht beveiligd) Maar die missie's maken het spel wel zo leuk!!!
Nissan Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 In GTA San Andreas is er maar een manier waarop Peds dood liggen op de straat. Dat vind ik het meest onrealistisch.
duude Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 ladders! als je bij easter bay airport (san fierro) een ladder ziet kun je er niet in klimmen
Recommended Posts