Jump to content

wat vindt jij het meest onrealistische in gta san andreas ?


hypermagex

Recommended Posts

Ik vind het gierig dat:

- politie gierig dat ze je helemaal doodmaken als je perongeluk met je auto hun schampt.

- je auto helemaal ontploft als je op de kop ligt.

- mensen je helemaal gaan beuken als je ze raakt met je auto.

- de politie wel op jouw schiet als je de wet breekt, maar andere mensen mogen alles, zoals moord plegen enzo, behalve wanneer ze de politie beuken dan krijgen ze de kogel.

- de ballas betere guns hebben dan je eigen OG's

- je matties niet kunnen richten en nooit dekking zoeken

Ik kan zo nog uren doorgaan, maargoed:P

als die kleine dingetjes zouden worden verbeterd zou GTA SA deel vier afslachten, omdat je hier gewoon die zieke stunts kan doen en shit :D:D

Peace out G's (H)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • benhelsloot

    8

  • GuitarGuy666

    7

  • Alexxxxxxxxxx

    6

binnenkant van de auto's

cheats

je kan de autodeuren gewoon opendoen al is de auto op slot(ofwel is geen enkele auto op slot wat ook erg onrealistisch is)

Bewerkt: door rreett
Link to comment
Delen op andere websites

Het meest onrealistische vind ik dat je gewoon met wapens over straat kan lopen , en dat niemand wegloopt.

Er zijn er nog veel meer , maar dat maakt san andreas nu zo leuk !!

Lekker Onrealistisch

Link to comment
Delen op andere websites

Het leuke aan SA is juist het onrealistische, je kan je lekker uitleven :tu:

ja dat vind ik eigenlijk ook wel ja

Het meest onrealistische vind ik wel dat de auto's zo snel ontploffen net als bij de GTA's ervoor

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Het spel is gewoon heel groot en je kan eigelijk niet op alles letten, misschien waren ze dan nu nog bezig met het spel maken. Mja ik zou best wel een verbeterde SA willen hebben.

Wat onrealistisch is is:

stunten, het is leuk maar zeer onrealistisch. :puh:

Bewerkt: door bLADE`
Link to comment
Delen op andere websites

de cheats,

de valanimaties,

auto ontploft als je op het op de kop licht :duh:

de politie is zo dom als een kartonnen doos,

de politie wil je om de domste redenen dooden :duh:

maar deze game blijft een lol door deze dingen.

zoals er al eerder is gemeld als deze dingen worden gefixt maakt hij van (onbekende)IV gehakt. :puh:

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

Het meest onrealistische vind ik het vuur. Je kan er als eerst al gewoon door heen rennen, en dan sta je opeens helemaal in de vik. En als je dan een beetje rondloopt gaat het weer uit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind het taalgebruik onrealistisch.

Ook de Discriminatie.

Waarom zou dat zo onrealistisch zijn? GTA is niet voor niets 18+ hoor. Op de achterkant van het hoesje van SA staat dat er geweld en gevloek in voorkomt. Dat taalgebruik is bij hun heel erg normaal, dus ik weet niet wat er onrealistisch aan is. En wat vind jij discriminatie in SA dan? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het onrealistichs dat als je met een motor tegen iemand aanrijd dat die soms kei hoog in de lucht vliegt:P

Bewerkt: door marijnajax12
Link to comment
Delen op andere websites

-ik vind het grappig dat je met een fiets over autos kunt springen (soms 2 in 1 sprong als ze 8er elkaar rijden)

-je kunt fietsen zonder de trappers te gebruiken (als je de bunnyhop knop ingedrukt houd)

-als je een kogel door je band krijgt komen er gelijk vonken maar de band zit er nog op en t wiel gaat wiebelen.

-als je de paramedics missie hebt gedaan kan je niet meer doodvallen met volle health.

-als je iets gegeten hebt en dan de minigun selecteerd veegt ie zn mond af met een minigun (weegt dus nix?)

-de ammunation mag illegale wapens verkopen.

-als andere mensen op jou schieten doet de politie nix maar als je terug schiet krijg je sterren.

-motoren krijgen een extra versnelling als je iets naar voren leunt.

-politie kan heel snel optrekken en remmen.

-politie helikopters schieten met de neus.

-als je onder een auto ligt verlies je health.

-de politie komt achter je aan als je criminelen vermoord (vigilante missies)

-peds verliezen hun hoofd als ze een ak kogel door hun kop krijgen, maar CJ zegt nog geen au al krijgt hij de fbi achter zich aan.

-swat gebruikt micro smg's terwijl je sterker zou verwachten.

-je kan zelfs een andromada op het hoogste gebouw van los santos landen (zoek maar op youtube)

-als je een bankje omkiept gaan er nog steeds mensen op zitten.

-als je in het politie bureau met een wapen loopt gaan ze schieten, maar als je voor het politie bureau mensen doodschieten hebben ze dat vaak pas laat door.

-als je een euto steelt zit er vaker dan je zou verwachten een tweeling in (en in de auto erachter zitten ze soms ook nog)

-als je met 6 sterren op de ingang van een tank klopt komt de soldaat naar buiten zodat jij hem mee kan nemen.

wow kep er nu al best wel veel

Bewerkt: door whoeveriam0iam14222
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...