Jump to content

wat vindt jij het meest onrealistische in gta san andreas ?


hypermagex

Recommended Posts

Ik vind het ook onrealistisch als je ergens hebt gegeten dat je dan eerst 25 kilo moet eten om daarna pas te kunnen kotsen. En als je kotst blijft de grond nog gewoon heel mooi schoon. Vervolgens mag je daar de komende tijd niet meer komen om te eten.... Terwijl je niks vies hebt gemaakt...:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • benhelsloot

    8

  • GuitarGuy666

    7

  • Alexxxxxxxxxx

    6

In de missie Don Peyote vond ik het wel onrealistisch dat je Kent Paul hoorde overgeven en als je dan via de bumper camera naar achter keek zag je hem heel rustig zitten. Vond ik wel grappig, maar de meest onrealistische dingen zijn al opgenoemd.

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je de politie achter je aan hebt en ze staan vlakbij je, en toetert gaan ze zwaaien xD

whahaha nog nooit gezien!

ik vind de handen van alle personages nogal nep, en de politie als je gewoon volle snelheid langs politie rijd ofzo gebeur er niks,

agjaah, geen geklaag maar t kan altijd beter :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dat je redelijk hoog naar beneden kan vallen zonder dood te gaan.

Zeg maar gerust van oneindige hoogte als je maximum leven hebt. Maakt niet uit hoe hoog, ik heb dit getest in SA:MP op een server die je 2 km in de lucht kan teleporteren, je overleeft de grootste val, als je maar geen parachute hebt. Als je wel een parachute hebt ga je nog dood van 2 meter vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

het verhaallijn

in het begin best wel realistisch met gangs enzo

maar daarna zo nep

met vliegtuigjes mensen killen,jetpacks en een man uit de ghetto die uit een vliegtuig springt voor een villa overtenemen

Link to comment
Delen op andere websites

Betregft die politie pakeer plaats, daar mag je niet komen en daarom krijg je 3 steren(zo als bij de leger bases, daar speelt Black Project).

Blue hel is niet onrelalistis, sommige plekken kan de grod neit goed zijn waardoor je er door val, gewoon een piep klein foutje(is niet altijd een glitch!).

Als iemand op je schiet dan doen de politie niks en schiet je terug dan heb je eens ter! :duh:

Gr. kratod

P's als ik meer weet kom ik, dus aps op! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wapens geen terugslag hebben.

Dit hebben ze wel hoor.

Bij bijvoorbeeld een dessert eagle is het een enorme terugslag,

maar met een AK-47 ben ik het wel met je eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...