klerk559 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 (bewerkt) Hallo, Ik heb een vraagje. Is de handleiding + hoes nou Nederlands of Engels? Ik heb 'm trouwens besteld bij GCShop voor 39,50 euro. Lekker goedkoop. Groetjes Klerk559 Bewerkt: 10 juni 2005 door klerk559 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Spel is zelf engels handleiding is nederlands. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Dat het spel Engels was wist ik al. Ik dacht de handleiding ook. Cool dat ie ook NL is.... Morgen heb ik 'm eindelijk :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dropje1989 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ik heb het spel en die is in engels ja, maar... ze zijn volgens mij al met die nl mod bezig (heb ik gehoord :$) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik vind het eigenlijk wel dom dat ze wel Duitse ondertiteling hebben. Waarom dan geen Nederlandse? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 nou je wil niet het duitse spel hebben hoor er komt geen bloed in voor je kan geen mensen overvalleen en nog wat dingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik vind het eigenlijk wel dom dat ze wel Duitse ondertiteling hebben.Waarom dan geen Nederlandse? Misschien omdat Nederland niet zo belangerijk is als je snapt wat ik bedoel, iedereen heeft wel is van Duitslad, Engeland, Spanje, Frankrijk en Italie gehoord. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Hallo,Ik heb een vraagje. Is de handleiding + hoes nou Nederlands of Engels? Ik heb 'm trouwens besteld bij GCShop voor 49,50 euro. Lekker goedkoop. Groetjes Klerk559 Lekker goedkoop? Dat is duur man! Ik heb hem voor €45,- ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Hallo,Ik heb een vraagje. Is de handleiding + hoes nou Nederlands of Engels? Ik heb 'm trouwens besteld bij GCShop voor 49,50 euro. Lekker goedkoop. Groetjes Klerk559 Lekker goedkoop? Dat is duur man! Ik heb hem voor €45,- ... Kan niet, ik heb hem bij GCShop voor 41,50 Euro, dat is pas goedkoop en 3 dagen wachten waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doorgeslagen Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ze hebben ook van ons gehoord hoor. Elke buitenlander weet dat wiet hier legaal is :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 ontopic..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ok de handleiding is dus Nederlands. Da's mooi zeg ---- Ik had trouwens een foutje gemaakt, i.p.v. 49,50 heb ik 'm voor 39,50 besteld. Ik krijg 'm hopelijk zo binnen! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ff hier blij zijn... IK HEB 'M WHOEEOEOEOEOEEOEOEO!!!!!!!!!!!!!!!!!! KEI MOOI, IK GA 'M NU SPELE :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Niet dubbelposten, en niet postboosten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 sorry was een beetje blij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.