Jump to content

xbox live?

lancaster

Recommended Posts

beste forumleden

ik ben nieuw hier en had een vraagje

ik ben van plan een xbox360 te kopen

volgens mij kreeg je dan eerst maand gratis xbox live

alleen online las ik over ms points enzo

ik wou vragen heb je bij een aankoop van

een xbox360 eerste maand gratis live

en als je je avatar wil veranderen moet je dan MS points betalen??????

Delen op andere websites

Goedzo, een Xbox 360 :)

Ja, je kan de eerste maand gratis xbox live krijgen, daarna moet je betalen ;)

En avatar kan je gewoon elk moment aanpassen, een namechange kost 800 MSP :)

oke gelukkig ik dacht al als je je avater even wil veranderen

moet je 200 MS betalen ofzo _O_

ik ga er een kopen aanstaande zaterdag een elite

nu alleen noch een multiplayer clan voor xbox vinden :engel:

en nog een vraag kun je meer dan 1 account hebben op xbox360 zonder te betalen :duh:

Bewerkt: door lancaster
Delen op andere websites

Om nog even de bovenstaande antwoorden te bevestigen:

Als je een XBOX360 aankoopt en deze aansluit met het internet heb je de mogelijkheid je gamerprofiel aan te maken. De eerste 3 keren dat je - als je aangesloten bent op het internet- een nieuw gamerprofiel aanmaakt krijgt men 1 gratis maand Xbox live. Het kan ook zijn dat je een Xbox Live kaart vind met 48 uur gratis Xbox Live of 1 maand Xbox live bij je exemplaar van GTA IV.

Avatars veranderen kan men gedeeltelijk gratis. Het aanmaken van de avatar en de basiskledij aanpassen is elke Xbox Live gebruiker gratis. Als je een kijkje neemt in de de Avatar Marketplace vind je wel een heleboel kledij die men voor enkele microsoft points kan aanschaffen.

Bewerkt: door Merticus XVII
Delen op andere websites

Avatars veranderen kan men gedeeltelijk gratis. Het aanmaken van de avatar en de basiskledij aanpassen is elke Xbox Live gebruiker gratis. Als je een kijkje neemt in de de Avatar Marketplace vind je wel een heleboel kledij die men voor enkele microsoft points kan aanschaffen.

Maar de basis (meer dan de Wii zelfs :D) is gewoon gratis :)

Delen op andere websites

Om nog even de bovenstaande antwoorden te bevestigen:

Als je een XBOX360 aankoopt en deze aansluit met het internet heb je de mogelijkheid je gamerprofiel aan te maken. De eerste 3 keren dat je - als je aangesloten bent op het internet- een nieuw gamerprofiel aanmaakt krijgt men 1 gratis maand Xbox live. Het kan ook zijn dat je een Xbox Live kaart vind met 48 uur gratis Xbox Live of 1 maand Xbox live bij je exemplaar van GTA IV.

Ja en stel dan wel in dat je 18 jaar of ouder bent, i.v.m. sommige games die het dan niet doen ofzo...

Delen op andere websites

Ja en stel dan wel in dat je 18 jaar of ouder bent, i.v.m. sommige games die het dan niet doen ofzo...

Dat is niet nodig. Dit zijn de family settings en die staan standaard op "Alle leeftijden"

Dit kunnen ouders eventueel veranderen en beveiligen met een wachtwoord zodat hun kinderen bv geen games van 18 jaar en ouder kunnen spelen.

Delen op andere websites

Een gamertag is je naam op xbox LIVE, zoals bij mij "japio fresh". (Zie forum profiel) Voor je gamertag kan je vervolgens nog een poppetje (avatar) maken, zoals deze hieronder. :Y Dat kan je straks allemaal op je xbox 360 doen. :tu:

dat dacht ik al alleen zoals randomcharacter het zei dat ik op internet op pc

Delen op andere websites

Een gamertag is je naam op xbox LIVE, zoals bij mij "japio fresh". (Zie forum profiel) Voor je gamertag kan je vervolgens nog een poppetje (avatar) maken, zoals deze hieronder. :Y Dat kan je straks allemaal op je xbox 360 doen. :tu:

dat dacht ik al alleen zoals randomcharacter het zei dat ik op internet op pc

ja je moet ff een gamertag ff aanmaken met eigen nickname sluit internetkabeltje op je 360 en dan vertel ik je verder wat je moet doen

hier is de site waar je een gamertag kan aanmaken

http://www.microsoft.com/games/en-US/Live/.../AboutLive.aspx

klik dan op Join Free met die oranje poppetjes, en je moet een werkend emailadres invullen.

post-114644-1252756416.jpg

Bewerkt: door Randomcharacter
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...