MegaPilot Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 (bewerkt) Hoi, ik heb dit spel nu al een paar dagen en zit bij Chapter 3 nu al compleet vast. De tegenstanders zijn zo'n duizend keer sterker dan Trunks waardoor ik dus nooit win. Ook snap ik het nut van die booster cards niet, want dat is natuurlijk zo duidelijk( ) in het spel en in de handleiding. Ik hoop dat iemand me kan helpen, want op dit moment is er niks aan dit spel.. Alvast bedankt. Groetjes, MP. Edit: Wat ik ook wel wil weten is wanneer ik nou in zo'n Super Sayain dinges kan veranderen, want de combinatie daarvoor werkt niet. Owja, hoe gebruik ik die boontjes voor mezelf? Want ik wil m'n health op sommige momenten wel eens omhoog halen. Edit2: Oh, en is er ergens een 100% savegame voor mijn EU-versie? Edit2: Savegame gevonden, Saiyan probleem opgelost, alleen die booster dinges en dat iedereen sterker is dan me-probleem nog. Bewerkt: 10 september 2009 door MegaPilot Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 (bewerkt) Door het winnen van gevechten verdien je Booster Cards, deze kaarten kun je gebruiken om jezelf en je teamgenoten te verbeteren. Bron: Gamed.nl Dus waarschijnlijk heb je die nu nodig om ze te verslaan. Veel succes! Bewerkt: 11 september 2009 door jeroen.engeler Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Naja, die booster cards doen bijna niks bij mij.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.