Jon-asses Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Ik had hier nog een begin liggen, heb het ff afgemaakt, aangezien ik toch ff niets te doen had. Rates? Reageren
Kryziek Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Net een trailer van een nieuwe film Erg goed Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 damn! alleen zou ik het geluid weggelaten hebben van de geweerschoten maar voor de rest, top! :tu: Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 omg deze is zelf beter dan die van R* zelf vind ik 9/10 Reageren
DoggyD Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Ziet er echt knap gedaan uit, jammer van de kwaliteit, maar verder. 0 keer bekeken voor je filmpje, heb dat nog nooit gezien op youtube. :o Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 OMG.. Zkr mooi gemaakt. misschien niet altijd de beste kwaliteit maar nog is het mooi gemaakt. Ik vind net een filmtrailer lijken. En je hebt de muziek goed gekozen.. 9/10 Reageren
GTAJoel Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Wauw! mooi gemaakt hoor! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Vind het een leuk filmpje en het vat GTA IV mooi samen zonder te veel spoilers te vertellen, maar ik noem het wel geen trailer, het begint wel zo maar daar is het misschien wat lang voor . Maar je hebt het mooi gemaakt hoor, ik heb ervan genoten . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Ik geef het een 7. Het is mooi gemaakt, qua inhoud is het heel goed. Alleen zonde van de kwaliteit verschillen, ondertitels en het logo van GameTrailers en soms krijg ik een halve seconde groene beeld das ook wel zonde. Best wel zonde... Reageren
field33 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Ik heb genoten, maar waarom moest je per se Roman dood laten gaan? Da's toch zielig? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Thanks allemaal voor de rates Nog mensen? Reageren
Dvt Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Het spel is al een tijdje uit, dus niet meer zo heel boeiend. Hij duurt iets te lang, aangezien een trailer vaak maximaal een minuut is. Je hebt soms iets teveel van dezelfde beelden. Jammer van de ondertiteling bij sommige delen (wat het ook niet echt consequent maakt) Desondanks mooi in elkaar gestoken en de juiste beelden gepakt. Reageren
PimTerror Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Het leek net een echte film trailer, mooi gedaan Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 zelf gemaakt? best wel mooi met welk prgramma heb je die filmpjes achterelkaar gezet? Reageren
gtavcsky Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Onwijs goed gedaan gast. Excellent choice van muziek, beelden perfect laten lopen, helaas is inderdaad soms het geluid iets aan de mindere kant, maar damn....t is net n film trailer....helemaal te gek! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.