Djmaddox Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Echt hele mooie trailer! Goede muziekkeuze, het loopt goed over ziet er gewoon goed uit. Maar jammer dat er soms GameTrailers.com staat maar verder gewoon perfect! Reageren
DingKing Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Damn! Heel goed! Vooral het begin. Je werd helemaal meegesleept. Muziek was erg goed en natuurlijk de overlappingen van de verhaallijnen... Prachtig ! Maak het vaker Reageren
Sapphire Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 zelf gemaakt? best wel mooi met welk prgramma heb je die filmpjes achterelkaar gezet? Ik gok op Windows Movie Maker Leuke trailer net een filmtrailer met die muziek Ik geef het een welverdiende 8 Reageren
Gta Bram Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 WOW! Super netjes gedaan! Alleen vind ik het geluid bij sommige stukjes wat minder, maar voor de rest is hij echt super! Reageren
Jon-asses Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Thanks iedereen! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Super gemaakt! Zou ik zelf niet eens kunne... 9/10 Reageren
nieck456 Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Goed Gedaan man,,, Echt Knap.. ik geef je een 8.5.. goeie muziek, goeie beelden,, Great Job,,!!! Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 hoe upload je filmpjes van iemand anders op youtube? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 hoe upload je filmpjes van iemand anders op youtube? Waarom zoudenwe dat doen? Wil je soms met iemand anders eer gaan strijken? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 hoe upload je filmpjes van iemand anders op youtube? Waarom zoudenwe dat doen? Wil je soms met iemand anders eer gaan strijken? Absoluut verboden! (GRAPJE) Reageren
nieck456 Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 hoe upload je filmpjes van iemand anders op youtube? Waarom zoudenwe dat doen? Wil je soms met iemand anders eer gaan strijken? Absoluut verboden! (GRAPJE) Beetje kansloos,, als je met de eer van anderen gaat strijken... Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 ik vraag het alleen, Bemoeials. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.