ikt Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Hai Ik heb Windows Vista gedownload en geïnstalleerd en nu zeurt WGA Ik heb midden Juni een Medion computer gekocht, met alles erop en eraan. Na het opstarten komen duizenden onnodige applicaties en overal staat Aldi met caps lock. Er zaten 2 DVD'tjes bij met Vista, de ene X64 en de andre X32. Ik heb de 64-bits gebruikt. Na de installatie alles oké. Maar nu zit ik met een probleem: Op een of andere manier denkt Windows nu dat mijn productscode niet klopt. Maar deze zat er al op bij de installatie. Ik heb dus even nagekeken, en de serial die op de kast staat is anders dan die nu in Windows zit, maaaaaar, díe code werkt dus ook niet. Weet iemand hoe in hemelsnaam ik dit oplos? Er moeten makkelijkere en goedkopere manieren zijn om dit te fixen. Ik heb deze keer de volle mep betaald en ik wil niet meer besteden aan een gebrekkig werkend besturingssysteem. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Microsoft bellen of een serial op internet zoeken. Wel nogal kut dat het steeds mensen zijn met een legale Windows die dit soort problemen hebben, Bierbuikje had er ook last van, maar dan met XP. Reageren
ikt Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2009 (bewerkt) Weet iemand toevallig hoeveel 0800 0233487 (microsoft) kost? Ik woon in ieder geval niet in de buurt van Schiphol of Amsterdam. 0900 6334660 weet ik al, 15 cent per minuut. Dieven. Bewerkt: 10 september 2009 door ikt Reageren
Sprunk Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Ik had dit probleem ook ooit. Even MS bellen en ze geven je een nieuwe serial. Maar, heb je wel de juiste versie van Vista erop geknald. Als Namelijk Vista Basic op die PC zat, en je nu Vista Ultimate erop zet, is het heel normaal dat de code niet werkt. Je moet écht de versie installeren die al op je PC zat. Reageren
ikt Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Vista Home Premium 32-bit zat erop. Maar de nieuwe serial van Windows zelf werkt ook niet D: 0800 nummers zijn toch gratis met een huistelefoon? Dan zal ik eens vragen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 gewoon de 0900 bellen, dan krijg je echt iemand aan de lijn, die andere is dan mss wel gratis, maar dan krijg je een onverstaanbare stem(weet je wel zo'n vooraf ingesproken) en is de kans dat je geholpen word heel klein. Reageren
Megadreams Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Ik bezit zelf ook Windows Vista, maar als het voorgeinstalleërd is zoals bij mij moet je echt geen serial invoeren of zelfs maar een cd erin steken. Reageren
ikt Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Het is van Medion en hij zou gewoon goed moeten werken op een Medion computer. Hij zat er zelfs bij geleverd. En ik heb geen behoefte aan rotzooi. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 De productcode die bij een computer zit, is een OEM licentie. Zou kunnen dat ze een retail versie hebben meegegeven. Reageren
ikt Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2009 De productcode die bij een computer zit, is een OEM licentie. Zou kunnen dat ze een retail versie hebben meegegeven. Nou.. Ik weet zéker dat het een OEM disk is. Op de handleiding staat "Uitsluitend voor verspreiding samen met een computer" Medion staat bij de OEM leveranciers van MS. De DVD bevat een MEDION® logo. Wacht, inscannen is slimmer he? Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Dan kan je het beste ff contact opnemen met Medion (veel succes daarmee), want Microsoft biedt geen ondersteuning voor OEM versies (beetje een "van het kastje naar het muurtje" situatie). Reageren
ikt Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2009 het is gelukt! Dankjulliewel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.