Jump to content

Vista - Activatiecode ongeldig?!


ikt

Recommended Posts

Hai

Ik heb Windows Vista gedownload en geïnstalleerd en nu zeurt WGA :-(

Ik heb midden Juni een Medion computer gekocht, met alles erop en eraan. Na het opstarten komen duizenden onnodige applicaties en overal staat Aldi met caps lock. Er zaten 2 DVD'tjes bij met Vista, de ene X64 en de andre X32. Ik heb de 64-bits gebruikt. Na de installatie alles oké. Maar nu zit ik met een probleem: Op een of andere manier denkt Windows nu dat mijn productscode niet klopt. Maar deze zat er al op bij de installatie. Ik heb dus even nagekeken, en de serial die op de kast staat is anders dan die nu in Windows zit, maaaaaar, díe code werkt dus ook niet.

Weet iemand hoe in hemelsnaam ik dit oplos? Er moeten makkelijkere en goedkopere manieren zijn om dit te fixen. Ik heb deze keer de volle mep betaald en ik wil niet meer besteden aan een gebrekkig werkend besturingssysteem.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand toevallig hoeveel 0800 0233487 (microsoft) kost? Ik woon in ieder geval niet in de buurt van Schiphol of Amsterdam. :puh:

0900 6334660 weet ik al, 15 cent per minuut. Dieven.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit probleem ook ooit. Even MS bellen en ze geven je een nieuwe serial.

Maar, heb je wel de juiste versie van Vista erop geknald. Als Namelijk Vista Basic op die PC zat, en je nu Vista Ultimate erop zet, is het heel normaal dat de code niet werkt. Je moet écht de versie installeren die al op je PC zat.

Link to comment
Delen op andere websites

De productcode die bij een computer zit, is een OEM licentie. Zou kunnen dat ze een retail versie hebben meegegeven.

Nou.. Ik weet zéker dat het een OEM disk is. :puh: Op de handleiding staat "Uitsluitend voor verspreiding samen met een computer" Medion staat bij de OEM leveranciers van MS. De DVD bevat een MEDION® logo.

Wacht, inscannen is slimmer he? :puh:

th_001.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...