stefan321 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 hey left 4 dead 2 komt 17 nov uit en ik vraag me af of er een demo komt?? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 (bewerkt) hey left 4 dead 2 komt 17 nov uit en ik vraag me af of er een demo komt?? dat ik vraag ook af mij! ik het wel willen!! En nu in ABN zoals jij dat ook moeten doen: Dat vraag ik mij ook af, Ik zou het wel willen! Bewerkt: 10 september 2009 door Djmaddox Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Doug Lombardi van Valve wist te vertellen dat er van Left 4 Dead 2 wel degelijk een demo wordt vrijgegeven vooraleer de full game in november verschijnt. Bron: eurogamer.nl En op andere sites staat ook nog: Wanneer gamers Left 4 Dead 2 reserveren, krijgen zij eerder toegang tot de multiplayerdemo. Maar ik weet niet of dat allemaal klopt hoor, je ziet het vanzelf. Reageren
stefan321 Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2009 hey left 4 dead 2 komt 17 nov uit en ik vraag me af of er een demo komt?? En nu in ABN zoals jij dat ook moeten doen: het zal wel @hierboven oke dus gewoon marketplace en internet in de gaten houden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.