Amigo48 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 wat de titel zegt... Reageren
field33 Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 ooit gehoord van cheaaaaats (codes dus)... geeft trouwens geen vervelende zijeffecten hoor Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Zoals je op de San Andreas cheats pagina van WikiGTA kan zien, is die cheat alleen beschikbaar op de Xbox en PS2, en dus niet op de PC. Vandaar dat de topicstarter de vraag stelt. Om daarop weer terug te komen: Nee, voor zover ik weer bestaat die niet. Maar met CLEO zou dit mogelijk moeten zijn. Reageren
FireFighter Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Misschien moet je verder gaan dan alleenmaar vragen, kijk bijvoorbeeld eens op het internet voor downloadsites. Voor het gemak heb ik het halve werk al gedaan: Klik. Veel succes Amigo48! Reageren
TalkingPear Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Je heb wel een hover craft (vortex) die op land en water kan kan maar voor de pc geen cheat volgens mij.. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Je heb wel een hover craft (vortex) die op land en water kan kan maar voor de pc geen cheat volgens mij.. KGGGDKP, hij ligt onder men neus dus ik denk dat hij wel bestaat . Reageren
Doggi Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Je kan ook altijd s0beit gebruiken daarmee kan je ook over water rijden. Maar dat raad ik af Reageren
Amigo48 Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 LOLWUT S0beit werkt niet op MTA1.0, Weet iemand waarom? Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Omdat je daar ook mee kunt cheaten ingame, verder gaan we je daar niet bij helpen: dat is tegen de forumregels. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.