Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Hoi, ik ben van plan om samen met een paar andere vrienden een plek uit te zoeken voor een stunt-plaats als het ware. Hiervoor heb ik een freerun mod klaarliggen, maar is het mogelijk om met die mod ook online te gaan (al m'n vrienden hebben die mod, dus het is fair), m.b.v. een patch of zoiets. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Over welke game hebben we het hier? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Over welke game hebben we het hier? Ik denk over gta Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Kijk het post icoon, die is van IV. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 (bewerkt) Kijk het post icoon, die is van IV. Jah...... lekker duidelijk. Het is een topic, geen kruiswoord puzzel of dergelijke Bewerkt: 10 september 2009 door Sjorszzz Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Hoi, ik ben van plan om samen met een paar andere vrienden een plek uit te zoeken voor een stunt-plaats als het ware.Hiervoor heb ik een freerun mod klaarliggen, maar is het mogelijk om met die mod ook online te gaan (al m'n vrienden hebben die mod, dus het is fair), m.b.v. een patch of zoiets. Ik ben dus van plan om multiplayer te gaan doen, en het post icoon is van GTA IV. En het staat onder GTA Modding hulp > overige hulp, dus ik zoek iets over online gaan met gemodde files in IV. Reageren
.Senne Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Kan je me even een link geven naar die mod? En kan je al gewoon on-line of heb je dat niet geprobeerd? Anders moet je straks even kijken in een tutorial topic dat ik ga maken om asi mods te installeren, tenzij het geen asi mod is natuurlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.