Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Hoi, ik heb gehoord van een vriend dat GTA IV alleen speelbaar is op Windows Vista, klopt dit? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Hoi, ik heb gehoord van een vriend dat GTA IV alleen speelbaar is op Windows Vista, klopt dit? Nee Reageren
Joriz Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Op WikiGTA kan je de systeemeisen vinden. Daar staat dat Grand Theft Auto IV werkt op Windows XP (met minimaal service pack 3) en Windows Vista (met minimaal service pack 1). Grand Theft Auto IV werkt ook op Windows 7 zonder enkel probleem. Al was dat toen nog niet uit waardoor het er niet bij staat. Merk op dat niet enkel de software op je PC belangrijk is, maar dat de juiste hardware nog veel belangrijker is om te weten of Grand Theft Auto IV draait aangezien je een redelijk nieuwe snelle PC nodig hebt om het spel te laten werken. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Even ter aanvulling hierboven, je kan voor de zekerheid een scan van je pc/labtop laten maken op www.canyourunit.com Dan weet je het tenminste zeker. Succes Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 nou nee, dan is niks zeker omdat hij slechts naar het aantal GHz van je processor kijkt en bij de videokaart alleen maar naar het type nummer, zo zou een 8100 de test halen terwijl die tochecht slechter is dan een 7900GT Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Hoi, ik heb gehoord van een vriend dat GTA IV alleen speelbaar is op Windows Vista, klopt dit? Haha, ik heb ook XP en het werkt gewoon hoor Reageren
GTA Haas Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Hoi, ik heb gehoord van een vriend dat GTA IV alleen speelbaar is op Windows Vista, klopt dit? Haha, ik heb ook XP en het werkt gewoon hoor Ja, op XP werkt hij alleen met Service Pack 3. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Wat als ik geen SP3 heb? Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Dan moet je die downloaden, want die heb je nodig voor IV. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Dan moet je iets installeren, en dat lukt me dus niet... Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 update.microsoft.com hier kun je al je updates binnenhalen voor XP, dus ook SP3. Reageren
Ghosty Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Dan moet je iets installeren, en dat lukt me dus niet... Dat zit allemaal bij die updates van Windows. Kom op zeg. En anders moet je checken of je het niet al hebt, want het installeren van die SP's gaat bijna zo goed als automatisch bij mij... Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Dan moet je iets installeren, en dat lukt me dus niet... Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Dan moet je iets installeren, en dat lukt me dus niet... Alsof we hier ook maar iets aan hebben... Wat lukt niet, wat voor melding krijg je, wat doe je precies? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Je moet dat bestand downloaden om te kijken of je systeem legaal is, alleen me virusscanner blokeert dat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.