Jump to content

IV on XP


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

nee

en als je AV het bestand blokkeert zou ik eens haastig kijken naar hoe goed die AV dan eigenlijk is voor je.

Is sowieso al onlogisch dat een AV een bestand met een beveiligingscertificaat dat ondertekent is door microsoft blokkeert en vervolgens programmas zonder dat gewoon doorlaat.

Link to comment
Delen op andere websites

nou, hoe heb je dan al die andere dingen geinstalleert? dat vraag ik me af aangezien alles tegenwoordig dingen wilt verzenden naar en van het internet.

Heb nog niks geinstalleerd.

Ik vind dit een beetje een raar verhaaltje.

Welke virusscanner heb je ?

Link to comment
Delen op andere websites

idd, ik vind het verhaal behoorlijk vaag.

Hoe kan je virusscanner iets tegenhouden als die nog neit is geinstalleert? En verder, waar wou je allesop installeren als je je pc zonder hdd en of cd speler runt en xp op je usb draait?

Link to comment
Delen op andere websites

idd, ik vind het verhaal behoorlijk vaag.

Hoe kan je virusscanner iets tegenhouden als die nog neit is geinstalleert? En verder, waar wou je allesop installeren als je je pc zonder hdd en of cd speler runt en xp op je usb draait?

Me virusscanner is geinstalleerd, alleen jij vroeg naar andere software; hoe ik die had kunnen installeren omdat me virusscanner 'alles' tegenhoud.

En heb nog een pc met wel een HDD.

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...