Galiorix Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Je moet dat bestand downloaden om te kijken of je systeem legaal is, alleen me virusscanner blokeert dat. Zet dan je virusscanner uit..? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) Mijn virusscanner is niet uit te zetten. Werkt het niet gewoon op SP2? Bewerkt: 29 december 2009 door Alexxxxxxxxxx Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 nee en als je AV het bestand blokkeert zou ik eens haastig kijken naar hoe goed die AV dan eigenlijk is voor je. Is sowieso al onlogisch dat een AV een bestand met een beveiligingscertificaat dat ondertekent is door microsoft blokkeert en vervolgens programmas zonder dat gewoon doorlaat. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Hij kijkt niet naar het microsoft certificaat, maar hij zegt dat het een virus is omdat het dingen wil verzenden naar internet. Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 nou, hoe heb je dan al die andere dingen geinstalleert? dat vraag ik me af aangezien alles tegenwoordig dingen wilt verzenden naar en van het internet. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 nou, hoe heb je dan al die andere dingen geinstalleert? dat vraag ik me af aangezien alles tegenwoordig dingen wilt verzenden naar en van het internet. Heb nog niks geinstalleerd. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 nou, hoe heb je dan al die andere dingen geinstalleert? dat vraag ik me af aangezien alles tegenwoordig dingen wilt verzenden naar en van het internet. Heb nog niks geinstalleerd. Ik vind dit een beetje een raar verhaaltje. Welke virusscanner heb je ? Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 idd, ik vind het verhaal behoorlijk vaag. Hoe kan je virusscanner iets tegenhouden als die nog neit is geinstalleert? En verder, waar wou je allesop installeren als je je pc zonder hdd en of cd speler runt en xp op je usb draait? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) idd, ik vind het verhaal behoorlijk vaag. Hoe kan je virusscanner iets tegenhouden als die nog neit is geinstalleert? En verder, waar wou je allesop installeren als je je pc zonder hdd en of cd speler runt en xp op je usb draait? Me virusscanner is geinstalleerd, alleen jij vroeg naar andere software; hoe ik die had kunnen installeren omdat me virusscanner 'alles' tegenhoud. En heb nog een pc met wel een HDD. Bewerkt: 29 december 2009 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Werkt het hier wel mee: Allows to run GTA IV on any Windows (from 2000 to ... ) Link: hier Reageren
Hayte Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Waarom kloten met fixes en cracks als je zelfs al moeite hebt met SP 3 installeren? Zet nou eerst je nutteloze virusscanner uit, en installeer dan de service pack. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Mijn virusscanner is niet uit te zetten. Reageren
Hayte Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Elke virusscanner is uit te zetten, desnoods haal je hem van je pc af. Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 dan vraag ik me af welke virusscanner jij hebt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.