Timos Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Héhé door alle spyware op me computer kan ik me achtergrond niet veranderen Dus dat van jou gaat [nog] niet lukken.. Hier: [wacht 2 seconden op het volgende plaatje.] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mossel Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik heb hetzelfde probleem en nieuwere drivers helpen niets. ik ga nu wel ff een lagere resolutie proberen ook al ben ik daar geen fan van. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik heb die lagere resolutie gedaan, en dat heeft bij mij niets geholpen. Wel iets of wat, maar nog steeds is het heel irritant om het zo te spelen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
!@#$ Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik heb het visual op low gedaan nu lukt het wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik heb het visual op low gedaan nu lukt het wel Ik heb dat ook gedaan, het helpt ook wel, maar ik wil het natuurlijk net zoals iedereen leuk en goed kunnen spelen!! Is die NVIDIA kaart duur? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ja dat heb ik ook . Heel irritant! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keeper Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 9200 kaarten kunnen de game makkelijk aan..eigen ervaring..zet alles idd iets lager kan de kaart t allemaal wat beter verwerken! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 idd ik heb ook een 9200 met niewste drivers en hij draait op high makkelijk. ik heb hem wel iets lager staan dan loopt ie toch het soepelst Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kaasje Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Als ik jullie was zou ik een N vidia kaart kopen...GTA SA word ondersteunt door Nvidia en alle kaarten werken goe met het spel...of het spel speelt goed met de kaarten -What ever- :rolleyes: nee ik heb een geforce 4 ti-4600 en ik heb ook vage grafische glitches. En het probleem wat ik heb heb ik alleen ook bij andere nvidia kaarten zien verschijnen. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mvdlit Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ik heb ook een 9200 maar hij draait ook niet lekker als alles op low staat wat zijn jullie andere specs dan als die dan wel lekker draait de mijne: 2 ghz 512 mb ram ATI radeon 9200, 128 mb Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roekman Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Keb het probleem ook wel lastig maja ik zit nu al op het tweede eilland Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kompeer Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ik heb hetzelfde probleem, en me drivers geupdate. Nog zie ik geen gasten in het spel. Soms heel even een paar seconden, maar dan verdwijnen ze gelijk weer tot een vaag iets (zie foto van de 1ste post).Heeft iemand een andere oplossing? Want het is nogal beroerd mensen ontwijken, als je ze niet kan zien! Trouwens Timos, je heb toch geen ATI Radeon 9250 he? Zowel, dan ligt het denk ik aan de videokaarten, en moeten we nieuwe kopen <_< Hmmm.... Ik heb een 9200SE, dus ik denk dat het inderdaad aan de videokaart ligt. Een goede vriend van mij heeft een X600 of X800. Bij hem werkt het wel enorm goed. ik heb oke de radeon 9200 se maar soms zie ik maar dele van wentje niet veel mar toch soms Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mvdlit Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 maar gaat het spel het wel helemaal vloeiend zonder happeringen in het spel, want bij mij hapert het spel telkens. ik heb ook een 9200se Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 idd ik heb ook een 9200 met niewste drivers en hij draait op high makkelijk. ik heb hem wel iets lager staan dan loopt ie toch het soepelst Waar zou het dan aan kunnen liggen? Specs: Computer: AMD Athlon XP 2800+ Kloksnelheid: 2.08 GHz, 512MB Systeem: Microsoft Windows XP Professional Versie 2002 Service Pack 2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
remysoccer Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 bij mij zijn de poppetjes inclusief jezelf, de kluer van de horizon!, weet iemand hoe dit te verhelpen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts