J3lluh Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Toen ik voor het eerst het diskje in mij xbox stopte had ik hetzelfde probleem, de landscapes wouden eerst ook niet laden. Ik heb het discje eropnieuw in gedaan en hij werkte optimaal! --J3lluh Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Flink klote maar het komt doordat het gesponsord word door nvidia. Meestal "Sluipt" er dan een bug in waardoor ati kaarten trager werken in het spel. De nieuwste drivers van ati verhelpen dat meestal dan weer. Gwioon ff w8en op nieuwe drivers. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAMAESTRO Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) maar ik hep een asus radeon a9200se en ik zie die poppetje ook raar heel jammer in de filmpjes zie ik sweet ofzo helemaal niet edit: en trouwens hoe moet je zon driver uploaden dan? Bewerkt: 1 juli 2005 door GTAMAESTRO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uly Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ik heb een GeForce FX 5600, en ik heb precies het zelfde probleem met de poppetjes. Ik zie ze vaag of nauwelijks. Is hier al een update of patch voor of moeten we er gewoon maar mee leven? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denniss Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ik heb een radeon 9200SE en sa werkte prima, totdat ik vorige week mn pc heb leeggegooid en sa opnieuw geinstalleerd. nu heb ik dat ''poppetjes probleem'' ook Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slook Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Hallo Ik heb ook de radeon 9200SE en bij mij doet hij het ook niet. weet iemant nou al hoe je dit kan verhelpen want ik wordt er helemaal gek van. Bedankt Alvast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Ik had ook zoiest terwijl ik toch een Geforce 6600GT heb. Het gebeurde bij mij echter nadat ik de 10x draw distance multiplier mod had geinstalleerd. Ik heb toen de oude file weer teruggezet en sindsdien heb ik er geen last meer van Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Hoe kun je zien wat voor een kaart je hebt, ik heb wel een ati maar weet nie welke :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 ow ik heb het gevonden weet een van jullie of deze pc goed loopt met sa? 3,2 ghz 320gb waarvan 20 vol medion radeon x 740xl videokaart 1024 mb ram? 'k hoop het want het is een super spel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CapoJo Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Nah, ik heb N-vida G-Force fx 5200 en ik zie nog steeds vlokken ontbreken in mensen :angry: rot spel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
n1i9e8l6s Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Installeer eens deze drivers : http://www.omegadrivers.net (je moet wel weten of je ati of nvidiakaart en je win versie) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uly Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik heb die drivers al duizend x geinstalleerd en dat helpt nix Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 het help inderdaad vaak niet dus ik raad de mensen die er last van hebben waaronder soms ik <_< een nieuwe videokaart te kopen. dat is de beste manier om het te verhelpen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uly Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 waar0m z0u ik een nieuwe kaart k0pen als deze g0ed is? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 waar0m z0u ik een nieuwe kaart k0pen als deze g0ed is? Zoals vinewood al zei: Omdat het de beste manier is om het te verhelpen en dat wil je toch of niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts