Uly Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Haha. Dus ik m0et geld gaan uitgeven 0m een f0utje te verhelpen in een game? N0u nee z0 fanatiek ben ik niet. En dan m0eten dus alle mensen met die f0ut een nieuwe kaart k0pen v0lgens j0u? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Haha.Dus ik m0et geld gaan uitgeven 0m een f0utje te verhelpen in een game? N0u nee z0 fanatiek ben ik niet. En dan m0eten dus alle mensen met die f0ut een nieuwe kaart k0pen v0lgens j0u? Start-Uitvoeren ""Dxdiag"" intypen, zonder """" eventueel ja klikken Dan alle gegevens opslaan als ie klaar is met laden Emailtje sturen naar uk@rockstarsupport.com (int engels natuurlijk) Dxdiag als bijlage erbij zetten En wachten <_< Bewerkt: 12 juli 2005 door Keepertje8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uly Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Haha tege de tijd dat ik antw0ord heb..heb ik t spel al uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Haha tege de tijd dat ik antw0ord heb..heb ik t spel al uit. Alsjeblieft zeg.. Dit is geen MSN, dus typ liever gewoon met de 'o' en de 'O'. Niet met de nul.. Of een nieuwe videokaart of een mailtje naar Rockstar of niets, je beslist het zelf. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uly Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Zoo geirriteerd pers0on? Als0f ik j0u n0dig heb 0m te bepalen h0e ik tiep. Is ook zo zielig voor rockstar heh als zoveel mense gaan maile Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Heb misschien niet, mij wel. Post dus maar gewoon normaal, en zo bijdehand/geirriteerd reageren doe je thuis maar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Haha.Dus ik m0et geld gaan uitgeven 0m een f0utje te verhelpen in een game?N0u nee z0 fanatiek ben ik niet. En dan m0eten dus alle mensen met die f0ut een nieuwe kaart k0pen v0lgens j0u als jij het wil spelen met de lelijke poppetjes is dat jouw keus. ik wil alleen maar de mensen adviseren. de mensen mogen mijn advies gebruiken maar ook in de wind slaan zoals jij doet. mij maakt het niets uit maar ik zou een nieuwe kaart kopen want ooit zou je toch een nieuwe moeten kopen omdat de games steeds zwaarder worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1_Vinnie_1 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 klopt wat je zegt :lol: ik had een geforce 4mx440 en heb nu net een ati radeon 9800 pro gekocht hopelijk is hij goed genoeg voor SA want ik ga hem vandaag halen :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjapie Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Hoe werken die 'drivers' precies, want ik snap niet zoveel van die site :blink: Ik heb hetzelfde probleem met een Ati Radeon 9200 SE ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ga naar de site van ATI daar staat het kopje drivers. en download daar van af de drivers. maar ik zag dat je de ati radeon 9200 heb. dan adviseer ik je om een nieuwe videokaart te kopen want ik heb die kaart ook maar met die nieuwe drivers komt er weinig verbetering. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjapie Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Owh, damn Njah, ik probeer eerst wel, kijke of die het doet Bedankt trouwens ikkes Hoeveel kost een nieuwe (goede) videokaart ongeveer eigelijk? Edit: OMG :blink: Welke moet ik kiezen :o Drie verschillende XP's en dan ook nog is bij elke XP drie andere drivers :ph34r: Bewerkt: 20 juli 2005 door Tjapie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) graag gedaan: een echt goede kaart waarme je zeker een x aantal jaar mee vooruit kan is ongeveer €150,- maar je zou ook een kaart van iets mindere kwaliteit kunnen kopen en die zijn dan ongeveer €100,-. het is een duur grapje maar dan heb je ook wel wat Edit: die van 100 euro moet inprensipe genoeg zijn. maar die van 150 is natuurlijk beter Bewerkt: 20 juli 2005 door ikkes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjapie Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Whowiej :blink: Zo rijk bennik helaas niet Ik kijk nu naar die drivers, maar ik weet niet welke ik moet kiezen :o (zie vorige edit) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 zover ik weet moet je deze maar eens proberen: CATALYST 5.7 Windows XP - Driver Download succes ermee! maar ik denk toch dat het beste isom te gaan sparen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjapie Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Haha :lol: Owkiej, thx voor je hulp iig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts