Jump to content

SanAndreas poppetjes?


Timos

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ikkes

    12

  • Tjapie

    10

  • Timos

    6

  • Uly

    6

Top Posters In This Topic

Damn :o Mijn computer ontplofte half van die driver, ik kreeg helemaal foutmeldingen enzo en ik krijg hem dr ook niet meer van af (de driver) <_< Volgens mij is die half geinstaleerd ofso :blink: Maar ik snapte eerlijk gezegd ook niet zo heel veel ervan, want toen ik naar 'CATALYST 5.7 Windows XP' ging, kreeg ik weer 7 verschillende download-schermpjes :unsure: (Kben gloofk niej zow bijster handig met computers :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

dan weet ik het ook niet :(

ik zou als ik jou was dan maar de "slechte" poppetjes voor lief nemen en gaan sparen. dat is dan de enige oplossing.

ps. doet je pc het nu weer??

Link to comment
Delen op andere websites

Mjah, idd, najah, ik zie wel :) het is iritand, maar niet ech super erg ... en ja, m'n pc doet het weer ;) Alleen staat die driver er half op, moet ik ook nog wat op verzinnen :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

succes ermee dan. en als je vragen heb vraag maar raak :lol:

ik heb een oplossing dat je geen geld gaat kosten :rolleyes:

zet je instellingen op 1024x768x16 ip 1024x768x32. nu blijven de poppetjes soms wegvallen maar je houd nog wel goed beeld. als je het spel insteld op 640x480x16 heb je geen last meer maar je beeldkwaliteit is niet mooi

goretjes Ikkes

Bewerkt: door ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Mjah, ik had ehm al op 16 staan, want op 32 ging het beeld traag ... maar wel bdankt hoor ;) Eigelijk iriteer ik me er stiekem echt dood aan :puh: Alleen snap ik echt niks van die drivers, want waar moest je uit kiezen als je uiteindelijk op 'CATALYST 5.7 Windows XP' had geklikt? Want volgens mij heb ik gewoon het verkeerde gekozen waardoor m'n computer ontplofte :( Zoals ik al zei; ben niet geweldig met computers :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hoe zie wat voor kaart je hebt kheb een ati, maar wat voor een, kheb geen idee

Het staat op de doos van je Videokaart.

Helaas heb ik nog steeds het probleem met de bekende "poppetjes" er is niets aan te doen, heel jammer :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb er ook last van :?

Op het screenshot valt het nog mee maar soms zie je ze bijna helemaal niet :-(

screen7nz.jpg

Ik heb Geforce FX5200 256MB. Zal wel niet zo goed zijn. Ik speel dan maar met 800x600 en low. Dan is het net zo'n kwaliteit als Vice City ongeveer :ch:

Licht het aan m'n videokaart? Bij systeem staat dat ik voor de rest Pentium 4 CPU 3.20GHz Kloksnelheid: 3.20GHz, 1,00 GB

Bewerkt: door Timovich
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er ook last van maar de enige goede oplossing is gewoon een goede videokaart kopen. het gaat je wel heel veel geld kosten maar dan heb je ook wat en dan kan je er ook een tijd mee vooruit. en als je geen 150 euri's voor een videokaart over heb dan moet je helaas de problemen maar voor lief nemen.

ik weet het het is veel geld maar het is de enige echte goede oplossing!!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...