Jump to content

SanAndreas poppetjes?


Timos

Recommended Posts

ik heb er ook last van maar de enige goede oplossing is gewoon een goede videokaart kopen. het gaat je wel heel veel geld kosten maar dan heb je ook wat en dan kan je er ook een tijd mee vooruit. en als je geen 150 euri's voor een videokaart over heb dan moet je helaas de problemen maar voor lief nemen.

ik weet het het is veel geld maar het is de enige echte goede oplossing!!

En wat voor videokaart heb je dan? En nee heb ik er inderdaad niet voor over. €50,- voor het spel alleen vind ik al genoeg hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ikkes

    12

  • Tjapie

    10

  • Timos

    6

  • Uly

    6

Top Posters In This Topic

Ik had dit probleem eerst ook maar heb het opgelost! :)

Het enige wat is gedaan heb is de "screen refresh date" veranderd van 60 Hz naar 75 Hz.

Ik hoop dat het bij julie ook werkt ;) ....btw ik heb een Nvidia Geforce FX 5200

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
wat zegt rockstar hier eigenlijk van?

Hoe bedoel je dat. Rockstar kan aan dit probleem niets doen het probleem licht bij je videokaart.

Dus als je het wil weghalen is een optie Settings lager of nieuwe videokaart. Met settings lager haal je het meestal niet in zijn geheel weg!

Ikkes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook gehad, ik heb een nvidia gforce kaart.

Met wat drivers was het opgelost, alleen spelen video bestanden (.avi of .wmv enz) nu erg vaag af.

Maar als het met drivers niet lukt zal je zoals al eerder gezegt een krachtigere kaart moeten kopen.

Greetz Wazuup

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Ik eb een Nvidia Geforce Ti4200-8X (128MB) en soms heb ik ook zoals bij timos dat de gasten verdwenen zijn, en dat je alleen hun middel en hun gun ziet, voor de rest niets anders. Maar dat gebeurt maar een paar keer dus ik kan ermee leven :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...