Godrax Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2005 Ik had juist datzelfde probleem. Ik had eerst SA illegaal en dan heb ik het terug van DVD geïnstaleerd (dvd kapot). Heb je SA legaal of illegaal? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 Bij mijn weten staan de drivers van de Nvidea Gforce Fx 5200 niet op de site van Nvidea. Maar ze bestaan wel! Enige manier om ze te vinden is een zoekmachine te gebruiken..bijv. Google. Ikkes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 Ik heb deze net gevonden, volgens mij kun je hier mee updaten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt: http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=689&kind=2 Hij is bijna voor alle modellen mogelijk, dat staat bij "bescription". Veel succes, Ruurd31.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Q: Why does the "Heat Haze" effect look weird on my ATI graphics card?A: The Heat Haze effect has been noticed to be corrupt when using ATI 4.x series drivers - this seems cured on 5.x series ATI drivers. Stond in de Readme van GTA SA. Er zijn dus meerdere problemen met die videokaarten, en het verbaast me niets als dat ook de oorzaak is van het 'poppetjes' probleem. Ik wacht de patch rustig af, al verbeterd de patch niets, dan koop ik een nieuwe kaart. Want ik ben (al een tijdje) niet tevreden over de ATI Radeon 9250 sja, het is al lang bekend dat ati-kaarten zuigen. met een nvidea-kaart heb je - echt waar - veel minder problemen. (gta3 werkt nog beter onder een 32mb-kaart van nvidea dan een ati-kaart met 256mb ofzo ) >>> Door Dutchy3010: Je bumpt nu een topic waarvan de laatste post bijna een jaar geleden is geweest. Als je geen waarde aan het topic toevoegd, laat dan dit soort posts voortaan achterwegen.<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts