Jump to content

Gta start niet meer op?


gtavcsky

Recommended Posts

Nou, voor 2 dagen geleden was er nog niets aan de hand, maar nu wil gta niet meer opstarten.

Ik heb dit probleem al wel vaker gehad, maar na een aantal keer opnieuw opgestart te hebben, deed hij het vaak wel weer.

Ik kan de Rockstar Social club niet meer opstarten, dan krijg ik de volgende melding:

Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc000007b). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.

Als ik op LaunchGTAIV.exe klik in de program files map, krijg ik deze melding:

RGSCLauncher werkt niet meer.

Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

Met daaronder de knop: "Programma afsluiten"

Ik heb alle mogelijke updates, zowel van R* en Windows binnen gehaald (Ik draai Vista home 64-bit)

Ook heb ik de compabiliteitsmodus op elke functie geprobeerd, en ook uitgeschakeld gehad.

Ik voer het programma uit als Administrator.

Ik weet me nu geen raad meer, en begin langzaam de haren uit mn hoofd te trekken.

Heeft iemand dit probleem vaker gehoord / gezien, of weet iemand een oplossing?

Thnx alvast, iig voor het lezen ;)

Greetz,

Sky

EDIT:

-Ik maak geen gebruik van anti-virus of firewall...ook de firewall van vista staat uitgeschakeld.-

Bewerkt: door gtavcsky
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn de specs van je PC?

Heb je GTA IV gemod of niet, of heb je iets aan je PC veranderd voordat IV het niet meer deed?

Thnx Sprunk voor je antwoord.

Specs zijn voldoende, ik speel al GTA zonder problemen sinds februari dit jaar.

Ik heb geen mods draaien, en heb niets veranderd / geinstalleerd of ge-de-installeerd sinds de afgelopen weken.

Bewerkt: door gtavcsky
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn de specs van je PC?

Heb je GTA IV gemod of niet, of heb je iets aan je PC veranderd voordat IV het niet meer deed?

Thnx Sprunk voor je antwoord.

Specs zijn voldoende, ik speel al GTA zonder problemen sinds februari dit jaar.

Ik heb geen mods draaien, en heb niets veranderd / geinstalleerd of ge-de-installeerd sinds de afgelopen weken.

Probeer simpelweg eens systeemherstel te doen naar een datum waarop het wel nog werkte. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn de specs van je PC?

Heb je GTA IV gemod of niet, of heb je iets aan je PC veranderd voordat IV het niet meer deed?

Thnx Sprunk voor je antwoord.

Specs zijn voldoende, ik speel al GTA zonder problemen sinds februari dit jaar.

Ik heb geen mods draaien, en heb niets veranderd / geinstalleerd of ge-de-installeerd sinds de afgelopen weken.

Probeer simpelweg eens systeemherstel te doen naar een datum waarop het wel nog werkte. :Y

Done.....helaas geen resultaat.

Ook jij trouwens bedankt voor je reactie! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Opgelost!

Het volgende bleek te werken:

C:\Program Files(x86)Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\1_1_3_0\RGSC.exe

blijkt dus wel te werken.

Een hele mond vol, maar hiermee start hij de Social Club wel op, en kan ik op start drukken.

Ik krijg dan nog wel een foutmelding, maar als ik deze wegklik, en daarna weer op start klik, werkt hij gewoon!

Slecht dat het zo omslachtig moet, maar goed, vanaf het begin liep het al niet vlekkeloos, maar ik ben blij dat het inmiddels werkt!

Wel bedankt voor de reacties! (nogmaals)

Bewerkt: door gtavcsky
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...