Jump to content

blijft hangen in ammu nation

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem (logische) als ik een ammu nation in ga blijft hij hangen ik heb al geprobeert te herinstaleren maar loopt nog vast

ik heb wel ooit een grenade proberen te vervangen maar daarna liep hij in ammu nation vast

iemand idee??

Geplaatst:
ik heb een probleem (logische) als ik een ammu nation in ga blijft hij hangen ik heb al geprobeert te herinstaleren maar loopt nog vast

ik heb wel ooit een grenade proberen te vervangen maar daarna liep hij in ammu nation vast

iemand idee??

Welkom op GTAForum, j-j! :bier:

Krijg je een foutmelding als SA vastloopt of heb je ooit mods geïnstalleerd die met Ammunation te maken hebben? Krijg je dit in alle Ammunations of alleen in een bepaalde? Verwijder ook eens gta_sa.set in je User Files. Dit zou het misschien kunnen oplossen. :)

Geplaatst:

Probeer het volgende eens.

1. Uninstal GTA San Andreas.

2. Verwijder De map C:/Program Files/Rockstar Games/Gta San andreas

3. Installeer het spel op een andere plaats Bijvoorbeeld C:/XXX/YYY

4. Als je Vista hebt voer het spel dan Als administrator uit.

Geplaatst:
had ik al geprobeert maar lukt nog niet :(

Deïnstalleer de game eens met Revo Uninstaller. Die verwijdert ook echt àlles. Herinstalleer de game daarna en kijk of het probleem zich nog steeds voordoet. Als dit het geval is, weet je nog welke bestanden je hebt gewijzigd voor die granaat? Zo ja, dan kan ik of iemand anders de originele bestanden uploaden.

Wat misschien makkelijker kan zijn is gewoon eens systeemherstel proberen naar de datum waarop het wel nog werkte.

Veel succes! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...