Jump to content

Gta sa autos modden lukt niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

hej mijn sa autos modden lukt niet meer ik heb hem staan als adminstrator uitvoeren heb ik aan gevinkt en als ik die niet aanvink dan start sa niet meer op.. heeft iemand misschien een oplossing?

IK KAN GEEN PATCH DOEN.

groet max

Geplaatst:
dan start sa niet meer op
Er gebeurt niets of krijg je ook nog een foutmelding?
IK KAN GEEN PATCH DOEN.
Wat bedoel je hiermee? Krijg je een foutmelding, lukt het patchen maar blijft de foutmelding van GTA: San Andreas zelf verschijnen..? Gelieve wat meer informatie te geven, des te beter kunnen wij jou helpen :)

Topic verplaatst naar Modding Fora

Geplaatst:

Gewoonlijk gebeurt er niets op Vista, als je niet als Administrator uitvoert :) De patch moet je trouwens ook als Administrator uitvoeren.

Geplaatst:

Gewoonlijk gebeurt er niets op Vista, als je niet als Administrator uitvoert :) De patch moet je trouwens ook als Administrator uitvoeren.

Zal ik proberen!

maar dan nog het auto modden probleem

Geplaatst:
IK KAN GEEN PATCH DOEN.
Wat bedoel je hiermee? Krijg je een foutmelding, lukt het patchen maar blijft de foutmelding van GTA: San Andreas zelf verschijnen..? Gelieve wat meer informatie te geven, des te beter kunnen wij jou helpen :)

Topic verplaatst naar Modding Fora

Nou ZONDER adminstrator uitvoeren. Kan ik san andreas niet spelen hij stopt namelijk bij Half laden.

Filmpje:

De patch moet ik een map kiezen en dan geeft hij een foutmelding.

Geplaatst: (bewerkt)

mijn sa versie is v1.00

het werkt niet de patch dan komt deze fout:

post-68490-1252691010_thumb.jpgpost-68490-1252691010_thumb.jpg

Bewerkt: door MaxVito
Geplaatst:
mijn sa versie is v1.00

Dan hoef je ook niet te patchen :7 En in je vorige bericht zeg je dat je zonder administrator recht het spel speelt, waarom doe je dat? Je moet juist WEL het spel als Administrator uitvoeren.

En zorg ook dat je je IMG rebuild na het modden.

Geplaatst:

Voor zover ik weet geeft het programma als je San Andreas al versie 1.00 is, de melding 'this game is already 1.0' of iets in die aard. Heb je de originele .exe? :)

Geplaatst:
mijn sa versie is v1.00

Dan hoef je ook niet te patchen :7 En in je vorige bericht zeg je dat je zonder administrator recht het spel speelt, waarom doe je dat? Je moet juist WEL het spel als Administrator uitvoeren.

En zorg ook dat je je IMG rebuild na het modden.

Ja maar ik kan geen autos modden...

Geplaatst:

Heb je dit bericht wel gelezen?

Voor zover ik weet geeft het programma als je San Andreas al versie 1.00 is, de melding 'this game is already 1.0' of iets in die aard. Heb je de originele .exe? :)
Note: Het moet zijn 'Nothing to do, files are already updated!', als je dat krijgt heb je al V1.00/een gepatchte V2.00. Nogmaals, heb je wel een normale .exe of heb je een andere/No CD-crack?
Geplaatst: (bewerkt)
Heb je dit bericht wel gelezen?
Note: Het moet zijn 'Nothing to do, files are already updated!', als je dat krijgt heb je al V1.00/een gepatchte V2.00. Nogmaals, heb je wel een normale .exe of heb je een andere/No CD-crack?

ik heb v1 en ik heb een gekopieerde cd gekocht op marktplaats.nl.

ik kan hem inderdaad zonder cd spelen. maar wel de orginele gtasa.exe

lees het bericht met de 2 fotos die krijg ik.

IK HAD VOOR DE SA CRASH HAD IK BIJNA ALLE AUTOS GEMOD. EN PISTOLEN EN ZELF UITGESPEELD TOEN HEB IK SA ER OPNIEUW OPGEZET EN DAT LUKTE NOG NIET EN DUS HEB IK EEN TOPIC GEPLAATS VAN DAT SA HELEMAAL NIET MEER WERKTE EN TOEN ZIJ IEMAND DAT JE HET ALS ADMINSTRATOR UITVOEREN MOEST DOEN. GEDAAN EN HIJ DOET HET EN TOEN HEB IK UITERAARD WEER AUTOS PROBEREN TE MODDEN MAAR HET LUKTEN NIET.

Grtzzz Max

Bewerkt: door MaxVito
Geplaatst:

Je hebt de originele .exe maar je kan wel zonder CD spelen? Dat is onmogelijk.

Je hebt gewoon ergens een no-CD crack vandaan, dat is een modified exe en dus niet origineel. Zo zal je het niet kunnen modden..

Geplaatst:
Je hebt de originele .exe maar je kan wel zonder CD spelen? Dat is onmogelijk.

Je hebt gewoon ergens een no-CD crack vandaan, dat is een modified exe en dus niet origineel. Zo zal je het niet kunnen modden..

kijk ik kon voor de crash modden maar nu niet meer ik heb net ff gekeken het is een gekopierede cd zo als ik in het bericht geschreven heb.

IK DACHT DE ORGINELE GTASA.EXE DIT HEB IK OOK VAKER GEHAD: GTASAEXE WERKT NIET MEER.

kun je me helpen wand ik wil graag weer autos modden....!

Geplaatst:
ik heb v1 en ik heb een gekopieerde cd gekocht op marktplaats.nl.

:cab: Dat is tegen de wet in volgens mij. Het is in Nederland verboden om een spel te kopen, het te kopiëren en dat weer door te verkopen. Dus komt dat erop neer dat jij een illegal exemplaar in je bezit hebt, en degen waarvan je het hebt gekocht illegaal heeft gehandeld. CMIIMW.

Geplaatst:

Koop dus gewoon een origineel spel, gekopiëerde spellen geven niets dan problemen. En het is niet omdat je 'gta sa;exe werkt niet meer' berichten krijgt, dat het de originele .exe is.

We kunnen dus niets voor je doen zolang je geen originele disk hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...