MaxVito Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Koop dus gewoon een origineel spel, gekopiëerde spellen geven niets dan problemen. En het is niet omdat je 'gta sa;exe werkt niet meer' berichten krijgt, dat het de originele .exe is. We kunnen dus niets voor je doen zolang je geen originele disk hebt. maar ik voor kon ik autos modden alle autos had ik. en als ik de orginele sa heb wat aedviseren jullie me dan? Reageren
MaxVito Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 ik heb v1 en ik heb een gekopieerde cd gekocht op marktplaats.nl. Dat is tegen de wet in volgens mij. Het is in Nederland verboden om een spel te kopen, het te kopiëren en dat weer door te verkopen. Dus komt dat erop neer dat jij een illegal exemplaar in je bezit hebt, en degen waarvan je het hebt gekocht illegaal heeft gehandeld. CMIIMW. de verkoper zij dat die niet illegaal was wat advieseer je me? Reageren
.Senne Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Een gekopiëerde disk verkopen is niet illegaal? Aniewee, ik raad je aan om GTA San Andreas te kopen op bijvoorbeeld Bol.com of in een Free Record shop of zo, en hem dan te patchen met die autopatcher. En zorg ervoor dat je je originele .exe behoudt. Reageren
MaxVito Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Een gekopiëerde disk verkopen is niet illegaal? Aniewee, ik raad je aan om GTA San Andreas te kopen op bijvoorbeeld Bol.com of in een Free Record shop of zo, en hem dan te patchen met die autopatcher. En zorg ervoor dat je je originele .exe behoudt. ja dat zij hij tegen mij. dat het niet illegaal was Reageren
MaxVito Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Een gekopiëerde disk verkopen is niet illegaal? Aniewee, ik raad je aan om GTA San Andreas te kopen op bijvoorbeeld Bol.com of in een Free Record shop of zo, en hem dan te patchen met die autopatcher. En zorg ervoor dat je je originele .exe behoudt. en als ik die dus koop en dan patch dan moet hij het doen? Reageren
.Senne Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ja. En een CD kopiëren en doorverkopen is sowieso illegaal omdat de makers van de originele CD er geen geld voor krijgen, logisch toch? Reageren
MaxVito Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Ja. En een CD kopiëren en doorverkopen is sowieso illegaal omdat de makers van de originele CD er geen geld voor krijgen, logisch toch? ik kan weer modden!! moest alleen img tool opnieuw downloaden toch bedankt voor jullie hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.