Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Redelijke sig, best wel klein. De render is niet zo goed ingeblend, het lijkt of je het erop hebt geplakt. Een witte robot en meteen paars eromheen, het paars straalt dan meer uit dan waar je je op gericht hebt. Tekst is simpel, goed ingeblend maar je kon het met een andere kleur ook inblenden. Effecten zijn wel mooi. Een 6.8/10

Tips:

- Kopieër de render 2 keer. Selecteer dan de 1e render, ga dan naar Filter >>> Blur >>> Blur Motion.

Angle: 0

Distance: 90 Pixels (Doe ik altijd)

- Gebruik een meer donkere achtergrond bij een witte render.

- Kies een ander lettertype dat bij de signature pas. Bijv. Een signature met een gitaar erin, daarbij hoort een klassieke tekst. ;)

Geplaatst:

Vet man, bedankt!

Ik zal er aan werken, aan de tekst heb je zeker gelijk, ik moet ook eens wat fonts gaan downloaden hehe.

Bedankt man :D

Geplaatst:
Vet man, bedankt!

Ik zal er aan werken, aan de tekst heb je zeker gelijk, ik moet ook eens wat fonts gaan downloaden hehe.

Bedankt man :D

Graag gedaan. Ik ben ook ooit slecht begonnen, maar naarmate ik meer tips/hints kreeg van andere mensen werd ik ook beter. Niet dat jij slecht bent, want deze signature is niet slecht. :7 Kijk een op Dafont.com ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...