gta_user82 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Als ik hard rij met een auto krijg ik een wazig, zinderd beeld... hoort dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aad Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Dat zijn Trails of te wel Blur effect dit heb je ook met andere spellen zoals NFSU ik vind het eerder gezegt jammer maarja dit hoort eenmaal zo maar misschien valt het uit te zetten weet niet en ik vind het erg jammer dat mijn pc um maar net aan kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MGB-hero Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 jep dat hoort, ik vind het zeer irri zit het ook op de pc versie :blink: ? hoop nie maar het belangrijkste is dat i het doet (hoop ik ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joostjeh Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 ik vind dat juist mooi dat wazige beeld dan krijg je meer een snelheidsgevoel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 je kan die motion blur toch wel uitzetten?! daty is zoooo irri Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Nouja Motion Blur.. In NFSU was het gewoon weggevaagd. Maar in SA zie je nog wel duidelijk de auto's rijden. Ik vind het wel grappig.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MGB-hero Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 ik vin het irri en verstoord de consentratie, weg er mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dropje1989 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ik vind dat juist mooi om te zien mooi hard tussen al die bakken door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Als ik hard rij met een auto krijg ik een wazig, zinderd beeld... hoort dit? Dit is geen bug of zo, het is geheel normaal dat je beeld wazig wordt bij hoge snelheden, dit hebben ze denk ik gedaan om het realistisch te maken, en om je systeem te ontlasten. Bij Need for Speed Underground hebben ze het ook, ik vind het best wel gaaf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik vind dat ook wel mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ja, dan krijg je een beetje 'Fast and the Furious' gevoel, vind je niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gnatyx Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 hoort zo, kheb alleen wel dat afentoe die gasten doorzichtig worden, das pas irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rebel_NBK Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb dat wazige beeld soms ook als ik door San Andreas loop. Ik dacht dat het misschien het glinsteren van de zon tijdes een warme dag moest voorstellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Idd, als er een felle zon is zie je hittetrillingen, klopt. Er mooi gedaan als je het mij vraagt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 jep dat hoort, ik vind het zeer irri zit het ook op de pc versie :blink: ? hoop nie maar het belangrijkste is dat i het doet (hoop ik ) ik heb de pc-versie.... dus wel.. ook op dit platform. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.