Jarno Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Geplaatst: 9 juni 2005 Plaats hier al je SanAndreas gevonden Memmory Adressen (Ik denk niet dat veel mensen het zal interesseren) Hier een paar van GTAForums Geld - 0xB7CE50 Politie level - 0xBAA420 Dit uur - 0xB70153 Deze minu(u)t(en) - 0xB70152 Gravity - 0x863984 Alleen lezen: Positie X - Player + 368 = x pos Positie Y - Player + 372 = y pos Positie Z - Player + 376 = z pos Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Da's heel interessant, maar met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid heeft niemand hier daar iets aan. Zinloze feitjes van andere fora copieren heeft weinig toegevoegde waarde... Reageren
Aad Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Het is bijna weekend ben nu beetje dronken maarja als ik zin heb zoek ik ff alle memory adresses van alle cheats op¨van gta san andreas ik post dan wel ff de hex memory adresses. Reageren
Jarno Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Ik ben ook van plan memory offsets te zoeken Reageren
Aad Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 Ok na een tijdje zoeken op een niet zo snelle computer heb ik er toch 1 gevonden het duurde een tijdje en ik hield uiteindelijk 6 adressen over waarvan 1 er goed moest zijn dus ik koos de eerste en jahoor in een keer goed het is een memory adres van 4 Bytes met een value van 1 voor on en 0 voor of als je een trainer in visual basic maakt moet je dat ook erin zetten in Hex code is deze 969160 (Vliegende Auto cheat) of in Visual Basic Code dan zet je er een &H voor omdat het Hex code is verwacht er meer in de volgende weken. Reageren
Jarno Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 Oh mooi Aad! Tnx. Ik ga die gebruiken in me GTAGames.nl All-In-one trainer. En hij werkt ook nog Ik vergeet zelf steeds te kijken. Maar doe ik nu wel met/voor me eigen trainer Reageren
Aad Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 Ik kan zo alle cheats opzoeken hoor zo lang ze maar een 4 byte cheat zijn met een on en off functie ik kan ook bijvoorbeeld nitro aan en nitro uit doen ofzoiets zo lang ik maar mem adres vind en natuurlijk werken mijn Mem adressen ik check ze altijd en release ze dan pas de andere 6 die ik vond hadden te maken met floating points voor die cheat maar niet voor het activeren. :lol: Reageren
TubS Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 mischien kan ik wel helpen met die trainer want je had het over VB? van visual basic heb ik wel kennis. Reageren
Aad Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 mischien kan ik wel helpen met die trainer want je had het over VB? van visual basic heb ik wel kennis. Is goed als jij de volgende dingen kunt maken dan mag je me wel helpen -hotkeys - Start buttons voor spel te starten en misschien memory adressen en valeus zoeken zodat ik misschien iets via een hook ingame kan laten zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.