Jump to content

Nieuwe pc: .Levi.

Recommended Posts

Geplaatst:
@ Limbolander: Hier het zelfde systeem bij Azerty. Hé, want wel zeuren dat ik Alternate gebruik maar niet even de moeite nemen zelf wat samen te stellen. Naja, je PC komt dan pas over 14 dagen binnen, want bepaalde onderdelen hebben 14 dagen levertijd. Terwijl bij Alternate alles op voorraad is en je bij wijze van spreken maandag al achter je nieuwe PC kan zitten. Maar als je liever 14 dagen, of soms zelfs langer wilt wachten, ga vooral je gang.

Bovendien vind ik de site van Azerty lang niet zo overzichtelijk en gebruiksvriendelijk als die van Alternate. Vandaar dat ik altijd alternate gebruik. Zelf koop ik ook alles bij Alternate. (tenzij een lokale PC boer een leuke aanbieding heeft)

Waarom komt het zo vaak voor dat door ook maar een keer alternate of azerty te noemen dat iemand weer zijn hele persoonlijke mening over bepaalde winkels erbij moet uiten? totaal niet relevant in dit topic. Ik zeg alleen dat er goedkopere winkels zijn als alternate, meer niet, was ook niet van plan er verder nog dieper in te gaan.

Geplaatst:
[...]

Het voordeel van nu een AMD systeem kopen is op de lange termijn goedkoper.

Om de simpele reden. AMD onderhoud zijn sockets beter.

Maar nu de nieuwe Core i5 van intel uit is. is het toch wel interessant om even te wachten op hier en daar een daling en dan een systeem te kopen van intel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...